• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Spännande ändå. Hoppas hoppas!

Jag fattar inte vad min kropp håller på med? har aldrig haft stänkblödningar eller mellanblödningar men blödde ju 1,5 dag fredag-lördag och nu idag kom lite färskt blod igen? bara en gång när jag torkade mig. 

Tar nog ett test imorgon eller onsdag för att lugna nerverna för nu blir en ju väldigt fundersam. Brösten har inte slutat ömma hela tiden heller och de känns gigantiska. Börjar nästan noja för utomkvedshavandeskap, vet ju att det kan skapa mycket blödningar men borde ju fortfarande få ett plus i så fall så bäst att prova så kanske kroppen annars slutar spöka! Gud, blir bra med en månads paus efter detta för att hämta sig lite 😅

Sanlin90 skrev 2023-02-27 15:26:22 följande:

Vad tråkigt med mens för er :(

jag har ännu inte fått mens eller plus, hade en dipp i tempen igår som gick än lite högre idag så jag ska ta ett test såfort jag hållt mig länge nog idag men det är nog bara önsketänkande, det deog lite typ i äggstockarna igår?!

• Swn

Suck! Missfall igen Rynkar på näsan Så ledsen. Missfall på min födelsedag, jag måste ha så dålig karma. Nu måste jag andas lite så hoppas jag vi blir redo igen snart, men två missfall på raken tär på psyket. 

• Syskonförsök

Men neeeej swn!!! Åh jag beklagar ❤️ hur tidigt har missfallen varit?

Swn skrev 2023-02-27 18:12:54 följande:

Suck! Missfall igen Rynkar på näsan Så ledsen. Missfall på min födelsedag, jag måste ha så dålig karma. Nu måste jag andas lite så hoppas jag vi blir redo igen snart, men två missfall på raken tär på psyket. 

• t123
    Swn skrev 2023-02-27 18:12:54 följande:

Då är vi i samma sits, två på raken! Så himla tråkigt 😣 ♥️
  • Sannet

Åh, jag beklagar verkligen tjejer! 😔❤️ 

Nästa gång är det vår tur, det måste det vara!! ❤️

• Sanlin90

Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu. 

• Syskonförsök

Fortfarande ingenting?

Sanlin90 skrev 2023-02-27 21:21:42 följande:

Jag har jättestark mensvärk som kommer och går sedan några timmar, brukar dröja max 1 h innan blodet kommer men ingenting nu. 

• Sanlin90

Nja jag tyckte jag såg något svagt på testet imorse men vågade inte ta digitalt ultratidigt! Väntar någon dag till!
    jag hade ont i ena bröstet när jag skulle sova inatt och minns jag hde ont i ena bröstet när jag va gravid så hoppet har tänts helt klart!

• Syskonförsök

Spännade, hur går det med dig nu? hur känns det?
    jag känner mig sjukt nog gravid? illamående igår kväll och imorse. Fick äta frukt för att ens överleva utan att spy på förmiddagen på jobbet. Brösten känns gigantiska och ömmar. Tog ett test med tanke på allt (jag hade ju en minimal blödning jag ändå Trodde var mens) MEN något är ju där på testet..men får avvakta några dagar till och prova igen. 
    Sanlin90 skrev 2023-02-28 07:53:23 följande:

Nja jag tyckte jag såg något svagt på testet imorse men vågade inte ta digitalt ultratidigt! Väntar någon dag till!
    jag hade ont i ena bröstet när jag skulle sova inatt och minns jag hde ont i ena bröstet när jag va gravid så hoppet har tänts helt klart!

• Sanlin90

Det där ser ju positivt ut!
    jag har lite molvärk till och från och nu gör båda brösten ont lixom precis innanför bröstvårtan!
    mådde illa som tusan imorse, kunde inte dricka kaffet och det blev bättre när jag åt, jag äter aldrig frukost annars!

Svar på tråden BIM februari 2023