• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet

Frelwi: Verkligen!! ❤️ exakt samma här!! Ifrågasätter starkt varför kroppen beter sig så lustigt, eller om det helt enkelt är att man antingen känner efter mer eller är typ skengravid. 

Har också haft lite värk igår och idag. Det kommer och går korta stunder. Drar och hugger lite varstans och i eftermiddags har det stuckit en del där nere. 

Syskonförsök: Hur har det gått för dig? ❤️

• Syskonförsök

Jag känner igen mig mycket i det ni skriver tjejer! 

Alltså jag vet fortfarande inte. En timme sedan hade jag fortfarande knappt blött och från lunch till en timme sedan verkade det sina och försvinna. Men nu kom det precis lite mer så jag får nog låta natten gå och se hur det är imorgon. Ställer in mig på att de är kört och de är mens även om den beter sig lite annorlunda. känner mig väldigt låg bara för tio försök och inget syskon? första barnet kom andra försöket? så en blir ju väldigt fundersam varför de tar sådan tid nu och om vi ens kommer få syskon. Så jobbigt att bli besviken varje gång. Och varje gång tror en att de är NU de händer.. :(

Sannet skrev 2023-02-24 17:59:59 följande:

Frelwi: Verkligen!! ❤️ exakt samma här!! Ifrågasätter starkt varför kroppen beter sig så lustigt, eller om det helt enkelt är att man antingen känner efter mer eller är typ skengravid. 

Har också haft lite värk igår och idag. Det kommer och går korta stunder. Drar och hugger lite varstans och i eftermiddags har det stuckit en del där nere. 

Syskonförsök: Hur har det gått för dig? ❤️

• Sanlin90

Bim imorgon men negativa test men mina bröstvårtor går bananas idag, dom styvnar precis hela tiden! :D

• Syskonförsök

Men godmorgon och stort grattis!😍❤️❤️

hopemalin skrev 2023-02-25 04:54:51 följande:
    Godmorgon på er! 
    Tog precis ett test 🤭 BIM idag. 
    FFinaste jag sett ❤️
  • Syskonförsök

Hur går det för er, Sannet och Sanlin90? Något test idag och vad är känslan?❤️

Jag blöder fortfarande och varit lite mer så är väl helt hundra en tidig mens MEN tempen är fortfarande hög och känner mig morgonillamående som igår så blir extremt trött på kroppen som trots blödning ger missvisande signaler. Helt sinnes. Har gråtit ihjäl mig igår kväll och idag över hopplösheten, är så trött på alla misslyckade försök och att en varje gång tror de är något. MEN så glad för er som lyckas och hoppas innerligt det är er tur tjejer, ni alla som har bim i dagarna❤️ Jag och maken har kommit överens om att inte försöka i mars utan ta en månad nu och bara hämta oss lite så ni ser inte mig i mars tråden men kommer leta upp april när det är dags och kanske smygläser mars för att se hur de går för er alla.🥰 Får hoppas försök 11 i april är vår tur! Och annars börjar jag överväga att boka utredning. Men jag har fortfarande inte förstår hur en går tillväga med det och om de är gratis för själva utredningen eller inte när en redan har ett gemensamt barn?!

• Andromeda326
    Syskonförsök skrev 2023-02-25 08:08:43 följande:

Hur går det för er, Sannet och Sanlin90? Något test idag och vad är känslan?❤️

Jag blöder fortfarande och varit lite mer så är väl helt hundra en tidig mens MEN tempen är fortfarande hög och känner mig morgonillamående som igår så blir extremt trött på kroppen som trots blödning ger missvisande signaler. Helt sinnes. Har gråtit ihjäl mig igår kväll och idag över hopplösheten, är så trött på alla misslyckade försök och att en varje gång tror de är något. MEN så glad för er som lyckas och hoppas innerligt det är er tur tjejer, ni alla som har bim i dagarna❤️ Jag och maken har kommit överens om att inte försöka i mars utan ta en månad nu och bara hämta oss lite så ni ser inte mig i mars tråden men kommer leta upp april när det är dags och kanske smygläser mars för att se hur de går för er alla.🥰 Får hoppas försök 11 i april är vår tur! Och annars börjar jag överväga att boka utredning. Men jag har fortfarande inte förstår hur en går tillväga med det och om de är gratis för själva utredningen eller inte när en redan har ett gemensamt barn?!

Tänker på dig, fattar att det är jättetungt Hjärta

Min man och jag tog ett uppehåll i 2 månader för att jag mådde precis så som du beskriver, det hjälpte verkligen för mitt psyke. Tyvärr tror jag man måste betala utredning själv, jag kollade själv i de banorna och på ivf-klinik skulle utredning av båda kosta 2500-5000 men det skadar ju aldrig att höra med vården tänker jag?

Kram!
  • Sannet

Syskonförsök: Tog ett vanligt test = blankt. Jag borde bara vänta tills måndag med test, eller bara invänta mensen.. 

Fina fina du, jag förstår verkligen känslan. ❤️❤️ Jag delar den med dig och är helt nere. Man vill ju bara lyckas, varför vill det sig inte?! 😔

Jag kommer inte heller försöka aktivt i mars, jag behöver ett brake från den hysterin jag känt dessa två månaderna. Mår inte bra av det då jag stressar och skrämmer upp mig själv att jag inte kan bli gravid. Så tacksam för min sambo som stöttar mig så och verkligen försöker printa in att inte stressa, utan bara slappna av med att det kommer när det kommer. Men jag kan liksom inte. 

Mensen har inte kommit så helt kört är det ju inte, men hela jag har bara lagt av och hoppet har helt lämnat mig. Snart kommer väl mensen och ännu ett misslyckat försök trots att det kändes som att bättre än såhär kunde vi inte prickat in, så om det inte gick då kommer det aldrig gå. 

Kände massa nyp och småhugg igår, inte sån där klassisk mensvärk. Brösten är så ömma! Vill bara att mensen ska komma nu så jag kan få lite sinnesro.. 😔

Svar på tråden BIM februari 2023