• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Alltså? usch vad jobbigt detta eviga tänkande är ❤️
    värken blev lättare för mig efter en halvtimme med intensiv värd vid blödningarna. De är fortfarande ganska lite ljust blod bara när jag torkar mig och de sticker i livmodern mer än krämpor vid mens? ALLT analyseras som ni hör, förlåt mig. Sen vid 9:30 blev jag akut illamående till nivån att jag fick kväljningar och fick gömma mig. Åt en frukt och gav sig direkt? ALLTSÅ VAD FAN håller kroppen på med?? jaja, de är bara att vänta och se. Endera slutar blödningen och de är något eller så ökar den och de är de facto mens. 🤷🏼?♀️

Sanlin90 skrev 2023-02-24 09:35:50 följande:
    Syskonförsök vad lustigt, borde ju inte va mensen då!
    min är lite lägre och negativt test dock får jag inte i mig kaffet idag! hmm

Sanlin90 skrev 2023-02-24 09:51:09 följande:

Och jag mår illa igen :(

• Frelwi

Spännande dagar här i tråden! 

Jag är på BIM-3 idag men min mens kan variera med +/- 2 dagar. Har haft molvärk/stick/drag i livmodern till och från sedan i lördags på ÄL+6 och har jätteömma bröst nu. Brukar bara ha mensvärk 2 dagar innan mensen kommer så det är något som är konstigt den här månaden men är säkert bara skengravid 🙁 

Testat på BIM-5 och -4 negativt med RFSU testa tidigt men nu väntar jag tills imorrn innan jag testar igen. 

• Sannet
    Frelwi skrev 2023-02-24 12:57:13 följande:

Spännande dagar här i tråden! 

Jag är på BIM-3 idag men min mens kan variera med +/- 2 dagar. Har haft molvärk/stick/drag i livmodern till och från sedan i lördags på ÄL+6 och har jätteömma bröst nu. Brukar bara ha mensvärk 2 dagar innan mensen kommer så det är något som är konstigt den här månaden men är säkert bara skengravid 🙁 

Testat på BIM-5 och -4 negativt med RFSU testa tidigt men nu väntar jag tills imorrn innan jag testar igen. 

Vi är verkligen i liknande sits. Kunde lika gärna varit jag som skrev de symtomen för jag har exakt likadant. 
    Har du tagit något test? 
    Hoppas för oss båda ❤️

• Sannet
    Sannet skrev 2023-02-24 13:26:05 följande:

Vi är verkligen i liknande sits. Kunde lika gärna varit jag som skrev de symtomen för jag har exakt likadant. 
    Har du tagit något test? 
    Hoppas för oss båda ❤️

Åh.. såg ju nu att du hade testat, förlåt! 
  • Sannet
    Tog ett test nu för en stund sen, lär varit rejält utspätt då jag druckit som en kalv. Kunde ana ett streck, men osäker på om det är spön/torkstreck.

Var tvungen att laborera lite med bilden för att få det på bild. Tydligare IRL.

• Elisabeth83
    Sannet skrev 2023-02-24 13:31:16 följande:
    Tog ett test nu för en stund sen, lär varit rejält utspätt då jag druckit som en kalv. Kunde ana ett streck, men osäker på om det är spön/torkstreck.

Var tvungen att laborera lite med bilden för att få det på bild. Tydligare IRL.

Jag ser ett streck. När var du BIM? 
  • Sannet
    Elisabeth83 skrev 2023-02-24 13:36:49 följande:
    Jag ser ett streck. När var du BIM? 

BIM Söndag/måndag. ❤️

• Frelwi
    Sannet skrev 2023-02-24 13:26:05 följande:

Har du tagit något test? 
    Hoppas för oss båda ❤️

Ja hoppet är det sista som överger en. Hoppas det visar sig att det är graviditetssymtom för oss båda ❤️

Om inte så blir jag lite fundersam på varför kroppen beter sig helt annorlunda jämfört med vad den brukar, och att den gör det samma månad som vi börjat försöka? Skumt. Molvärken kommer och går men har varit ganska kraftig igår och idag, så det är faktiskt inte bara jag som inbillar mig 😅 

Ska testa igen i morgon bitti. 

Svar på tråden BIM februari 2023