• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sanlin90

Syskonförsök jag har fortfarande en stark känsla att det är NU! Jag blir gravid!

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 08:48:00 följande:

Tack tjejer ❤️❤️❤️ 
    vi får se. Jag ska verkligen försöka att bara invänta bim nu och se. Mannen säger hela tiden till mig att testa först när jag är sen och jag vet att jag BORDE men de går ju aldrig!!! 

usch. De är de där som hänt mig flera gånger med kemiska graviditeter med? en borde återigen inte testa innan bim egentligen för att slippa det där hoppet som sedan går ur en och en känns förstörd, :(
    då har vi samma bim. Ska vi försöka hålla hoppet uppe och önska? Eller ska en ställa in sig på mens?

kram!!!

Håller verkligen med dig! Man tänker vid ÄL att denna gång ska jag inte testa massa, men sen är det som att djävulen flyger i en och man blir som besatt? man läser ju om alla som plussar innan BIM och normaliserar att det är så det ska vara. Man bortser helt ifrån det faktum att man egentligen inte bör testa sig förrän tidigast på BIM-dagen.. 

Kul att vi har samma BIM! 
    Jag tycker vi försöker hålla hoppet uppe, hoppet är ju det sista som lämnar en.. 🥰  och är det inte vår tur denna gång så är det förhoppningsvis det nästa gång ❤️❤️
    Kram!!

• Syskonförsök

Jag med 🥺 

Sanlin90 skrev 2023-02-23 08:55:49 följande:

Syskonförsök jag har fortfarande en stark känsla att det är NU! Jag blir gravid!

• Syskonförsök

Då håller vi tummarna ❤️ de låter som vi har samma djävul på besök varje cykel ;) 

kram!

Sannet skrev 2023-02-23 09:09:48 följande:

Håller verkligen med dig! Man tänker vid ÄL att denna gång ska jag inte testa massa, men sen är det som att djävulen flyger i en och man blir som besatt? man läser ju om alla som plussar innan BIM och normaliserar att det är så det ska vara. Man bortser helt ifrån det faktum att man egentligen inte bör testa sig förrän tidigast på BIM-dagen.. 

Kul att vi har samma BIM! 
    Jag tycker vi försöker hålla hoppet uppe, hoppet är ju det sista som lämnar en.. 🥰  och är det inte vår tur denna gång så är det förhoppningsvis det nästa gång ❤️❤️
    Kram!!

• Syskonförsök

Detta är faktiskt extra spännande för igår äl+9 kände jag flera hugg eller liksom kraftiga getingstick i livmodern sådär att en böjde sig och stannade upp? tänk om jag bara var tidigt ute med testet. Hoppas ❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-23 08:51:55 följande:
    Jag kände så med läste att äl+9 är vanligaste dagen för implantation med, funderar på om jag mådde illa pga smärtan tom som kom och gick, den är lite mildare idag och även illamåendet. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 09:29:09 följande:

Detta är faktiskt extra spännande för igår äl+9 kände jag flera hugg eller liksom kraftiga getingstick i livmodern sådär att en böjde sig och stannade upp? tänk om jag bara var tidigt ute med testet. Hoppas ❤️

Hoppas för oss alla!
  • Sannet

Håller alla tummar och tår för oss alla!!! ❤️❤️❤️

Eftersom jag tydligen inte var tillräckligt nere över morgonens otroligt svaga test gjorde jag ett till med dagens tredje urin. Tog denna gång ett vanligt RFSU. 
  • Sanlin90
    Sannet skrev 2023-02-23 10:17:00 följande:

Eftersom jag tydligen inte var tillräckligt nere över morgonens otroligt svaga test gjorde jag ett till med dagens tredje urin. Tog denna gång ett vanligt RFSU. 
    Jag ser!!!!

min temp har gått ner och jag fryser, dåligt tecken :/
  • Sannet
    Sanlin90 skrev 2023-02-23 10:26:37 följande:
    Jag ser!!!!

min temp har gått ner och jag fryser, dåligt tecken :/
    Jag fattar verkligen inte vad som sker.. och det är ju denna förvirringen man bjuder till sig när man testar innan BIM 😩😅

Ge inte upp! ❤️
  • Syskonförsök

Vad tog du imorse och hur svagt var det då?? Var detta starkare eller vart står vi?? Haha !

Sannet skrev 2023-02-23 10:17:00 följande:

Svar på tråden BIM februari 2023