• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Barbrastreisand
    ladylovely skrev 2023-02-21 16:09:34 följande:
    Jo jag vet... Det kan mycket väl vara ett tyst missfall.
    Samtidigt drack jag 2 muggar te och 2 glas juice på fm  så urinet var rejält utspätt. Det kan bli vilket som.
    Eller så är det så att jag haft cystor som gett utslag, dom kan också visa positivt på gravtest. Låg igår med värk i magen o fick ta alvedon så det kan vara så med. 
    Får se vad testet utvisar imorgon. Har remiss på gyn till veckan så lär få svar då.
    Det du säger ang cystor, hur säkert är det? Utsöndrar som hcg? Har aldrig hört det tidigare nämligen och blev väldigt nyfiken!
  • Ettfrö

Kul att se att så många har plussat i den här tråden Glad

Är själv på äl + 8 kanske? Och jag tänker ena sekunden att jag känner mig gravid och andra att jag bara inbillar mig...Men har haft ömma bröst sen äl, och jag brukar inte ha det. Å andra sidan kände jag inte så när jag var gravid sist. Fast det var elva år sedan och kroppen kanske inte reagerar likadant. Så jag vet verkligen inte... Men väntar några dagar innan jag testar. 

• Sannet

Dagens test, vet inte vad jag ska tro. Men ett ytterst svagt streck existerar. 
  • Elisabeth83

Jag ser absolut 😊

Sannet skrev 2023-02-22 06:30:37 följande:

• Elisabeth83

Här är mitt. Först tyckte jag mig se en svag linje men nu ser jag den inte. Blev nog inget den här gången heller.
  • Syskonförsök

Spännande! Något är det ju🥰 hoppas de blir starkare!

Själv är jag på bim-4 idag och provade ett rfsu test (vanlig). En liten skugga finns där men svår att få på bild och tar inget för givet utan provar om de är tydligare imorgon innan jag vågar på mig ett digitalt jag har hemma🥺❤️ 

Sannet skrev 2023-02-22 06:30:37 följande:

• ladylovely
    Mina test är helt blanka idag 5 dagar efter bim. Precis som vid de 2 gångerna innan jag testat plus. Så jag inväntar monsterblödningen 😔
    Tur jag har en remiss till gyn till veckan så de kan reda ut vad som är fel...

Lycka till allihopa 💖
  • Lulu1987

Inget alls på testa tidigt (Bim nu på Fredag), skulle tro att det är kört denna gången också. Får hoppa in i Mars tråden.
  • Syskonförsök

Men usch vilken besvikelse!🥺 kramar ❤️❤️❤️

ladylovely skrev 2023-02-22 06:58:05 följande:
    Mina test är helt blanka idag 5 dagar efter bim. Precis som vid de 2 gångerna innan jag testat plus. Så jag inväntar monsterblödningen 😔
    Tur jag har en remiss till gyn till veckan så de kan reda ut vad som är fel...

Lycka till allihopa 💖
  • Andromeda326

Så sjukt, vi började försöka i juli och nu ser det ut att bli något äntligen. Bim-6 men har känt mig så skum så tog ett test och där fanns två streck!

Slutar testa i veckan nu och tar ett digitalt test på söndag Hjärta
Svar på tråden BIM februari 2023