• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Det låter konstigt? händer inte mig! 

kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?

Elisabeth83 skrev 2023-02-20 18:46:35 följande:

Tycker alltid jag får svaga plus med dessa RFSU. Det dyker upp efter ca 1 minut. Synligt i 2-3 min och sen liksom försvinner. Eller är det bara färgrester? 

• Elisabeth83
    Syskonförsök skrev 2023-02-20 19:07:07 följande:

Det låter konstigt? händer inte mig! 

kan det vara något eller är de samma hela tiden? När är bim?

Jag har haft lite varierande cykel så just nu vet jag inte. Trodde först ÄL +10/11 men kan vara ÄL +3. Om det är det senaste så stämmer det ju inte att det skulle kunna vara något, för tidigt. 
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-20 19:06:07 följande:
    Ja, flera ggr tyvärr :/
    Åååh! :( 
    Då hoppas vi verkligen att det är din tur denna gången! ❤️
  • Syskonförsök

Då tror jag äl+10 och att det är något ❤️❤️ prova igen imorgon med morgonurin!!!

Elisabeth83 skrev 2023-02-20 19:19:01 följande:

Så här ser det ut när det torkat.. lite dålig skärpa. Inbillar jag mig?
  • t123

Tycker det såg ut som mitt gjorde samma dag som jag fick positivt med digitalt, 1-2 veckor. Supersvagt verkligen!

Elisabeth83 skrev 2023-02-20 18:46:35 följande:

Tycker alltid jag får svaga plus med dessa RFSU. Det dyker upp efter ca 1 minut. Synligt i 2-3 min och sen liksom försvinner. Eller är det bara färgrester? 

• Elisabeth83

Jag får ta och göra det. Lite nervöst! 

Hade du testat nu du också med RFSU?

Syskonförsök skrev 2023-02-20 19:32:27 följande:

Då tror jag äl+10 och att det är något ❤️❤️ prova igen imorgon med morgonurin!!!

• Elisabeth83

Vad spännande! Har du precis plussat?

t123 skrev 2023-02-20 19:39:18 följande:

Tycker det såg ut som mitt gjorde samma dag som jag fick positivt med digitalt, 1-2 veckor. Supersvagt verkligen!

• Elisabeth83

Mixtrade lite med bilden. Är nog lite för snett för att vara ett riktigt streck. Aja, morgondagen får visa 😊
  • Syskonförsök

Jag är fortfarande sex dagar innan bim (äl+8). Har massa tester så provar säkert varje morgon men räknar inte med att de visar än på ett par dagar om de är något men kan inte hålla mig från att testa!!

Elisabeth83 skrev 2023-02-20 20:22:48 följande:

Jag får ta och göra det. Lite nervöst! 

Hade du testat nu du också med RFSU?

Svar på tråden BIM februari 2023