• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Ser ut att kunna bli något! Spännande 

Sanlin90 skrev 2023-02-21 09:43:18 följande:

Kan ju va allt från äl+8-15
    kunde inte hålla mig ju :/
  • ladylovely
    Embarazada skrev 2023-02-21 15:23:49 följande:

? Du kan testa dig tidigt med Clearblue, redan 4 dagar före beräknad menstruation till förväntad menstruationsdag. 

? Om du testar dig tidigt måste du använda morgonurin för att få en korrekt veckoindikation. 

? Om du testar dig den dag då mensen är beräknad kan du testa dig när som helst under dagen för att få veta om du är gravid. 

Jo jag vet... Det kan mycket väl vara ett tyst missfall.
    Samtidigt drack jag 2 muggar te och 2 glas juice på fm  så urinet var rejält utspätt. Det kan bli vilket som.
    Eller så är det så att jag haft cystor som gett utslag, dom kan också visa positivt på gravtest. Låg igår med värk i magen o fick ta alvedon så det kan vara så med. 
    Får se vad testet utvisar imorgon. Har remiss på gyn till veckan så lär få svar då.
  • Sanlin90

Jag har bestämt mig att det är den här månaden jag får plus! mina bröst spänner sjukt mycket fortfarande och jg är så trött så det är sjukt åt det. 

• Elisabeth83

kunde inte hålla mig och tog ett testa tidigt.. syntes ett svagt streck. Men nu läste jag att man kan få falskt positivt om man är i klimakteriet.. är ju ändå 40 så kanske är det som spökar! Någon som vet något mer om det?
  • Frelwi

Hej på er! Så kul att se alla som plussat och så spännande att följa er som börjat testa nu senaste dagarna.

Jag är på ÄL+9 idag och sedan i lördags (ÄL+6) har jag nån slags molvärk som kommer och går. Det gör ju minst sagt att förhoppningarna att det ska ha tagit sig ökar 🤪 Det sticker liksom och drar i livmodertrakten, som en mild mensvärk men ändå inte. Funderar på att ta ett test i morgon redan, hade egentligen tänkt vänta men kan nog inte hålla mig 😄 BIM är på måndag 27/2. 

• Lulu1987

Tänkte testa imorgon med CB's early (Bim på Fredag om den håller tiden, har lite skiftande cykel). 

Självklart fick jag dock klarrött blod, bara några små droppar när jag kände med papper runt livmodertappen...kommer inget på papper om jag torkar mig "vanligt". 

Jaja, får väl se om det är mens på g denna månad också. 

• Elisabeth83

Jag blödde lite i början av graviditeten när jag väntade nr 3. Behöver inte vara mens. Håller tummarna! 😊

Lulu1987 skrev 2023-02-21 19:42:01 följande:

Tänkte testa imorgon med CB's early (Bim på Fredag om den håller tiden, har lite skiftande cykel). 

Självklart fick jag dock klarrött blod, bara några små droppar när jag kände med papper runt livmodertappen...kommer inget på papper om jag torkar mig "vanligt". 

Jaja, får väl se om det är mens på g denna månad också. 

• Swn

Kul att se alla som plussar :)
    själv har jag testat idag på ÄL+10 men det blev TOK negativt, haha! Jag är mest glad över att det inte var något spöksträck så jag börjar känna lite glädje å så blir det inget. 

tappar inte hoppet än, det kan fortfarande bli ett plus Tungan ute

• Lulu1987
    Elisabeth83 skrev 2023-02-21 20:18:48 följande:

Jag blödde lite i början av graviditeten när jag väntade nr 3. Behöver inte vara mens. Håller tummarna! 😊

Åh, ger ju lite hopp iaf! 😊 Inget blod på pappret på toabesöket efter, men får se vad testet säger imorgon. Och kommer ingen riktig mens får jag ta ett till på Fredag. 

Tusen tack! 🥰
  • Syskonförsök

Många som går i spännande tider nu!🥰
    Jag känner det VERKLIGEN som det är något denna gång så jag hoppas innerligt på att slippa bli besviken ännu en gång! Bara bim-5 idag men hoppas känslan håller i sig och är sanning.❤️
    Håller tummarna för oss alla!

Svar på tråden BIM februari 2023