• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Åh. Tur du har mens regelbundet nu så det är lättare med försöken! :) håller tummarna för oss ❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-23 20:27:38 följande:
    Vi har oxå en snart 2,5 åring och försöker med syskon, har försökt sen april 2021 men 2021 hade jag bara mens i juli och oktober sen kom den inte igen förrän sptember 2022 men kommit relativt ?regelbundet? sedan dess. 
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-02-23 21:11:21 följande:

Åh. Tur du har mens regelbundet nu så det är lättare med försöken! :) håller tummarna för oss ❤️

Va du med i bf november 2020? Min unge skulle kommit 3dje november men kom 28oktober haha. 

ja regelbundet i den bemärkelsen att den kommer då och då iaf, ibland efter 32 dagar ibland efter 57 men den kommer åtminstonde oftare än med ett år mellan :D

• Syskonförsök

Nej, denna tråd är min premiär på familjeliv och just denna månad med 🥰 

Men så lustigt, vet du varför? Kan det vara pcos?

Sanlin90 skrev 2023-02-23 21:56:59 följande:

Va du med i bf november 2020? Min unge skulle kommit 3dje november men kom 28oktober haha. 

ja regelbundet i den bemärkelsen att den kommer då och då iaf, ibland efter 32 dagar ibland efter 57 men den kommer åtminstonde oftare än med ett år mellan :D

• Syskonförsök

Hej!

Spännande eller oroväckande, jag vet inte vilket just nu men jag har nu under morgonen fått bruna flytningar i trosan. Fick lite färskt blod på pappret med. Bara äl+11 så alldeles för tidigt för mens för mig som brukar få det 14-15 dagar efter??!? Såklart hoppas en det är nidis men jag har ALDRIG haft det förut och då har jag ju varit gravid innan så blir orolig att mensen helt plötsligt är väldigt tidig. vilket i så fall känns oroväckande? 
    fick positivt äl test lördagen 11e och såg på temperaturen att ägget verkar släppt måndag 13e. KAN ju ha släppt 12e som tidigast men då borde mensen fortfarande vara 2-3 dagar bort?.

jaja, får se under dagen men fan, har en känsla av att de är tidig mens ändå?HUR?!?

• Maymom
    Syskonförsök skrev 2023-02-24 06:47:57 följande:

Hej!

Spännande eller oroväckande, jag vet inte vilket just nu men jag har nu under morgonen fått bruna flytningar i trosan. Fick lite färskt blod på pappret med. Bara äl+11 så alldeles för tidigt för mens för mig som brukar få det 14-15 dagar efter??!? Såklart hoppas en det är nidis men jag har ALDRIG haft det förut och då har jag ju varit gravid innan så blir orolig att mensen helt plötsligt är väldigt tidig. vilket i så fall känns oroväckande? 
    fick positivt äl test lördagen 11e och såg på temperaturen att ägget verkar släppt måndag 13e. KAN ju ha släppt 12e som tidigast men då borde mensen fortfarande vara 2-3 dagar bort?.

jaja, får se under dagen men fan, har en känsla av att de är tidig mens ändå?HUR?!?

Lutealfasen kan variera lite nån gång utan att det är någon fara. Skulle den däremot fortsätta hoppa några dagar hit och dit varje gång så kan det vara värt att kolla upp. Men som sagt låter det inte som något konstigt om det skulle vara så nu. 
    äggen kan ju dessutom släppa olika tid på dagen, så när du tänker att det släppt måndag så kan det ju absolut ha släppt kvällen den 12e och så smyger mensen igång nu. hade Det varit natt nu kanske du inte hade märkt att det kommit igång förrän senare och räknat in det på dagen efter istället. 

• Swn

Det var ett streck jag såg igår och idag var det lite tydligare så jag vågade mig på ett digitalt! LYCKA!! BIM imorgon enligt äl-test. Jag har inte haft någon mens sedan missfallet i januari. 

Hoppas pyret vill stanna denna gången Hjärta

• Syskonförsök

Tack! den har dock aldrig varierat förut, snarare varit sen i så fall? nu får jag inte ens blod på pappret om jag ?gräver? så får åtminstone hålla tummarna att de bara var  de där och ett gott besked istället!!!!

Maymom skrev 2023-02-24 06:57:12 följande:

Lutealfasen kan variera lite nån gång utan att det är någon fara. Skulle den däremot fortsätta hoppa några dagar hit och dit varje gång så kan det vara värt att kolla upp. Men som sagt låter det inte som något konstigt om det skulle vara så nu. 
    äggen kan ju dessutom släppa olika tid på dagen, så när du tänker att det släppt måndag så kan det ju absolut ha släppt kvällen den 12e och så smyger mensen igång nu. hade Det varit natt nu kanske du inte hade märkt att det kommit igång förrän senare och räknat in det på dagen efter istället. 

• Syskonförsök

Åh grattis!!❤️❤️❤️

Swn skrev 2023-02-24 07:05:35 följande:

Det var ett streck jag såg igår och idag var det lite tydligare så jag vågade mig på ett digitalt! LYCKA!! BIM imorgon enligt äl-test. Jag har inte haft någon mens sedan missfallet i januari. 

Hoppas pyret vill stanna denna gången Hjärta

• Sannet
    GRATTIS Swn!!! 😍😍

Syskonförsök: låter ju inte som mens, då skulle det ju kommit mer om du ?gräver?. Är det blod om du för in ett finger? Håller tummarna!! ❤️❤️

Här var det den otroligt uppmuntrande texten ?Inte gravid? på mitt CB ultra tidigt imorse? 🙃
  • Syskonförsök

Nu en timme senare har det tyvärr kommit mer blod på pappret när jag torkar mig så ställer tyvärr in mig på mens! Också världens mensvärk, brukar aldrig ha så kraftig men denna cykel har varit minst sagt konstig Så inget förvånar mig längre! 

Jag hänger oavsett kvar här och ser hur det går för er andra! :) 

konstigt att de inte syntes något sannet men vi fortsätter hålla tummarna för dig! ❤️

Sannet skrev 2023-02-24 08:11:21 följande:
    GRATTIS Swn!!! 😍😍

Syskonförsök: låter ju inte som mens, då skulle det ju kommit mer om du ?gräver?. Är det blod om du för in ett finger? Håller tummarna!! ❤️❤️

Här var det den otroligt uppmuntrande texten ?Inte gravid? på mitt CB ultra tidigt imorse? 🙃
Svar på tråden BIM februari 2023