• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Embarazada
    Sannet skrev 2023-02-18 09:08:02 följande:
    Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
    Jag ser då definitivt ett ganska tydligt streck ❤️ Hur många dagar efter ÄL är du?
    Och ser du något streck på mitt test? Lägger in bilder i ett inlägg här nedanför ditt. 
  • Embarazada

Någon som ser något eller är det önsketänkande?

• Sannet
    Embarazada skrev 2023-02-18 09:21:31 följande:

Någon som ser något eller är det önsketänkande?

Vågar inte tro något 😣❤️ Konstigt nog bara ÄL+5, men börjar bli osäker. Förstår inte riktigt. 
    Vilken dag är du på? 

Kan definitivt ana ett streck på ditt med 😍

• Sanlin90

Embarazada jag ser på ditt med!

blev taggad och tog ett med men det va neg självklart. 

• Embarazada
    Sannet skrev 2023-02-18 09:39:29 följande:

Vågar inte tro något 😣❤️ Konstigt nog bara ÄL+5, men börjar bli osäker. Förstår inte riktigt. 
    Vilken dag är du på? 

Kan definitivt ana ett streck på ditt med 😍

Jag är på ÄL+7 eller +8. Jag använde inga ägglossningstest denna månad så är lite osäker 🙈  Har väldigt regelbunden cykel så ÄL brukar bara diffa en dag hit eller dit. 
  • Syskonförsök

Äl + 5, är du säker?? Kan äl varit tidig? Annars är jag rädd för spök🥺 de borde vara alldeles för tidigt för att kunna visa annars eftersom ägget normalt fäster dag 5 tidigast. jag har fått spök på de där förut. 

Sannet skrev 2023-02-18 09:08:02 följande:
    Dum som är skulle man ?bara prova?.. Babyplans Testa tidigt. Spökstreck??
  • Embarazada

Såhär ser det ut nu när det torkat. Tycker man fortfarande kan se ett streck.
    Om det fortfarande dyker upp ett streck imorgon så ska jag nog testa ta ett ultratidigt digitalt test. 

Blir knäpp på att analysera alla dessa streck och man litar ju aldrig på ett test såvida det inte står GRAVID klart och tydligt 🤣

• Syskonförsök

Måste lägga till att finns De bara en chans att äl är tidigare så tror jag det är något!!

Syskonförsök skrev 2023-02-18 11:00:13 följande:

Äl + 5, är du säker?? Kan äl varit tidig? Annars är jag rädd för spök🥺 de borde vara alldeles för tidigt för att kunna visa annars eftersom ägget normalt fäster dag 5 tidigast. jag har fått spök på de där förut. 

• Syskonförsök

Spännande! Håller tummarna att de är tydligare imorgon! ❤️

Embarazada skrev 2023-02-18 11:00:57 följande:

Såhär ser det ut nu när det torkat. Tycker man fortfarande kan se ett streck.
    Om det fortfarande dyker upp ett streck imorgon så ska jag nog testa ta ett ultratidigt digitalt test. 

Blir knäpp på att analysera alla dessa streck och man litar ju aldrig på ett test såvida det inte står GRAVID klart och tydligt 🤣

• Sannet

Syskonförsök: Fick glad smiley på CB äl-test (det lila avancerade) i måndags. Däremot dök det upp poff från att haft så gott som blanka tester (RFSU) dagarna innan. 

Jag är så oerhört förvirrad!! 😣

Svar på tråden BIM februari 2023