• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Foodie92

Här har de hänt en hel del sen jag kollade in sist 😍😍

Vad är det jag ser Sanlin !? Eventuellt positivt, åhhh håller tummarna 😍😍 ser väldigt bra ut iaf men har ingen erfarnhet av de stickorna, Är det något testa tidigt test? Känner nämligen inte igen de gula stickorna 😊

Ladylovely, de ser positivt ut hoppas de blir starkare imorgon 😍😍

Så jäkla kul Med så många plus denna gång, man blir liksom själv pepp 🤣❤️

• Foodie92

Jag var hos gyn idag på parbesök.
    Progesteron visade högt (80 något) så jag släpper ägg, iaf denna cykel. Men vi har lämnat blodprover för förberedande inför IVF ansökan, spolning kommer ske om 1.5 vecka och om inget skett den cykeln så blir det letrozol. Mannen ska med lämna prover för att se att allt ser ok ut för honom.

Även om de e segt att de inte tagit sig ännu så är det ändå skönt att man är igång med fertilitetsundersökning. Nervös inför spolningen dock, så hoppas de tagit sig denna gång men känns som mensen är på G och alla PMS tecken är här 😅 tempen är hög men börjar sakta gå neråt

• Sanlin90

Syskonförsök jag kommer testa med babyplan early imorgon visar det något tar jag kanske apotekets egna tidiga om jag inte väntar lite sen kommer fler abblo pharma imorgon em så lär väll ta ett sånt om jag känner mig rätt haha. 

Foodie ja jag hoppas har ju verkligen känt att jag ska få positivt! 

Det är abblo pharma jätte irriterande hylsor för dom är helt oranga så man ser dåligt men dom mäter från 5 redan istället för 10!

• Syskonförsök

Så spänd på morgondagen. ❤️❤️❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 18:45:06 följande:

Syskonförsök jag kommer testa med babyplan early imorgon visar det något tar jag kanske apotekets egna tidiga om jag inte väntar lite sen kommer fler abblo pharma imorgon em så lär väll ta ett sånt om jag känner mig rätt haha. 

Foodie ja jag hoppas har ju verkligen känt att jag ska få positivt! 

Det är abblo pharma jätte irriterande hylsor för dom är helt oranga så man ser dåligt men dom mäter från 5 redan istället för 10!

• Syskonförsök

Jag måste bara säga till er allihop att jag är så glad att jag hittade hit denna månad! Att vara själv med alla dessa tankar och i denna process som kvinna (mannen förstår ju inte heeeelt hur han än försöker) är ärligt psykiskt utmattande och sååå jobbigt. Känns SÅ skönt att öppet och helt ärligt få dela allt med er fantastiska tjejer. Peppa varandra, heja på varandra och vara ledsna med varandra när och om en får försöka igen. TACK. Jag behövde er denna månad ❤️ håller tummarna för oss alla så hårt och gläds så med alla plus som blir.😍

• Foodie92
    Syskonförsök skrev 2023-02-16 19:19:38 följande:

Jag måste bara säga till er allihop att jag är så glad att jag hittade hit denna månad! Att vara själv med alla dessa tankar och i denna process som kvinna (mannen förstår ju inte heeeelt hur han än försöker) är ärligt psykiskt utmattande och sååå jobbigt. Känns SÅ skönt att öppet och helt ärligt få dela allt med er fantastiska tjejer. Peppa varandra, heja på varandra och vara ledsna med varandra när och om en får försöka igen. TACK. Jag behövde er denna månad ❤️ håller tummarna för oss alla så hårt och gläds så med alla plus som blir.😍

❤️❤️❤️
  • Sanlin90
    Syskonförsök jag känner samma, jag har inte kånt mig så med i andra månadstrådar mina inlägg har ofta ignorerats så jag är glad att jag får stöttning i den här ❤️❤️
  • Sanlin90

Kom på att jag har en bok jag skrev lite om första delen av graviditeten i förra gången, ska försöka leta upp den!

• trefaldigmästareikärlek

Syskonförsök jag håller med till 100 %, här får man känna sig "normal" med alla demoner till tankar som dyker upp 😍🥰 Så synd vi förmodligen bor alla åt vitt spridda håll annars hade det varit sååå kul att få träffas när alla fått sina bebbar till sig, eller innan det 🤗😍 
    Foodie92, skönt att höra att det går framåt för er ❤️ Jag inväntar antingen ett plus eller cykeldag 3 om mensen kommer, då ska jag lämna prover för steg två i fertilitet utredningen. 
    Imorgon landar nog mitt paket fr natural cycles i pstlpdan. Taggad att börja tempa på riktigt 😍

• hopemalin

Syskonförsök: Ooh jag vet faktiskt inte när jag ska testa. BIM är nog runt 25:e (vet inte exakt datum när ägget släppte men tror det var kring den 11:e) (vi myste iallafall den 9 & 12:e) och jag funderar lite på att testa den 21:e, bara för att det hade varit fint att visa sambon just den dagen om det är ett plus: vi firar 14 månader då 🥰
    Men samtidigt som du säger; det är ju något självplågeri att testa innan BIM haha. Så jag kanske väntar ändå. Men jag känner med dig där! 

Svar på tråden BIM februari 2023