Det hade varit helt fantastiskt att kunna ses och babbla❤️
ja, spännande! Kul att de är första för dig🥰🥰 Håller tummarna att det är din tur! jag har en dotter på två år men hon kom till snabbt efter att jag tagit ut hormonspiral så hann aldrig riktigt identifiera hur det kändes med vanlig cykel? nu har vi dock snart försökt tio månader med syskon och jag är endera skengravid eller med om en kemisk graviditet varje gång.😂🙈 lovar mig själv att INTE överanalysera, stressa, testa för tidigt etc. men jag har tydligen extremt dålig självdisciplin😂!
Jag har lite molvärk på båda sidor och även i livmodern men mest vad som känns som äggstockar/ligament. Mitt minne av när jag blev gravid med dottern var att jag kände ett hugg i livmodern och efter det molvärk i bara livmodern och växtvärk i ligament (känns nästan som ont i äggstockar) kom lite senare. Tror dock detta kan vara helt olika från varje person och varje graviditet!
vi får bara hålla tummarna ❤️
hopemalin skrev 2023-02-15 21:48:06 följande:
Ja! Exakt så har min kväll också sett ut haha. Det är otroligt skönt att höra & veta att någon mer sitter i samma båt med det här. Önskar typ att vi kunde ses i verkligheten och babbla om allt det här över en lååång fika allihopa.
Så roligt att vi två befinner oss i princip exakt samma dagar 😍
Jag har också googlat massor och en del säger att de kände så i ena sidan innan de blev gravida, medan andra menar att det är omöjligt att känna i äggstocken som ett graviditetstecken, eftersom det är i livmodern ägget fäster och växer. Och inte i äggstocken.
Jag har aldrig varit gravid så jag har ingen aning om hur det känns 🥰