• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 19:20:15 följande:
    På lördag, så några dagar kvar 😊
    Ja men då närmar det sig! Jag hade inte alls en bra magkänsla för den här cykeln, dels har tempen varit märklig innan ägglossningen och dels har jag inte känt nåt förrän igår/idag. Har mer känts som vanlig mensvärk osv! Så det kan verkligen kännas hur som helst inser jag 😅
  • Syskonförsök

Åh men tack, det värmer ❤️

t123 skrev 2023-02-13 18:42:04 följande:
    Tusen tack!! Hoppas 😍❤️ Håller alla tummar för dig nu, kommer fortsätta kika in här!
  • Foodie92

T123: testade du bara då eller testade du något innan med?

Jag har haft känningar men just nu mår jag bara pms dåligt. Molvärkt, frusen, trött och huvudvärk.

• Swn

Stort grattis alla som plussar! det händer grejer i februari tråden :) hoppas det smittar av sig på alla oss som väntar. 

• t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 20:15:32 följande:

T123: testade du bara då eller testade du något innan med?

Jag har haft känningar men just nu mår jag bara pms dåligt. Molvärkt, frusen, trött och huvudvärk.

Testade några dagar innan, även igår kväll med digitalt men då fick jag Inte gravid. Så det låg nog precis på gränsen! Fick en rejäl dipp i tempen äl+9 så tänker att implantationen var då, så det behövdes någon dag till kanske 😊

Väldigt lika symtom som jag har haft sista dagarna!! Ska du testa på BIM eller innan? 😍
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-02-13 07:10:17 följande:

jag vet inte hur ni haft det i tidigare trådar men jag lovar att hänga kvar här månaden ut 😍 

Härligt då är det någon mer än mig!:D 
    Hur går det för dig?
    Själv fick man olöst positivt äl-test idag och rejäl äggviteflytning. Så fick bli lite mys ikväll för första gången. Har inte haft ork att ha sex många dagar i förväg, så hoppas det räcker ikväll och kommande 2 dagar. 
  • Foodie92

Jag testade idag, superblankt ! Min temp dippade lite lätt så om min temp inte följer samma mönster och dippar ner innan BIM så kommer jag testa på lördag 😊🙏 spännande att du hade så ! Kände att äh de e pms de e kört i och med negativa testet men har några dagar kvar innan bim så hoppas verkligen

• Syskonförsök

Jag har precis haft ägglossning (tror jag). Fick fullt utslag i helgen men hr försökt tempa för att se att ägget faktiskt släppt men det har inte helt gått med en liten hemma så jag är vaken en del på natten! Så hoppas ägget släppte. Vi orkar aldrig stressa med sexet så blev en gång i söndags ;) 

nu är jag i väntans tider antar jag och denna gång så ska jag prova att ta c vitamin från och med nu. De ska tydligen öka progesteron naturligt i kroppen och jag har haft tre kemiska graviditeter på raken så de kanske inte kan skada att prova om de hjälper! :)

Barbrastreisand skrev 2023-02-13 22:12:10 följande:
    Härligt då är det någon mer än mig!:D 
    Hur går det för dig?
    Själv fick man olöst positivt äl-test idag och rejäl äggviteflytning. Så fick bli lite mys ikväll för första gången. Har inte haft ork att ha sex många dagar i förväg, så hoppas det räcker ikväll och kommande 2 dagar. 
  • Maymom
    Ems99 skrev 2023-02-14 06:42:49 följande:
    BIM idag! Visst är något där?
    Absolut. Grattis!
Svar på tråden BIM februari 2023