• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Ellie21

Grattis till alla plus 🥳❤️

Ni som är gravida, känner ni några symptom? Är bara i v.5 men blir lite orolig då jag hade ömma bröst, illamående och öm om magen redan i v.4 med förra graviditeten 🙈 Känns ju inte på riktigt just nu 😅

• Ettanvandarnamn123
    Ellie21 skrev 2023-02-14 16:36:02 följande:

Ni som är gravida, känner ni några symptom? Är bara i v.5 men blir lite orolig då jag hade ömma bröst, illamående och öm om magen redan i v.4 med förra graviditeten 🙈 Känns ju inte på riktigt just nu 😅

Hade ömma bröstvårtor när jag plussade. förra veckan kände jag lite sura uppstötningar
  • Ettanvandarnamn123
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-14 16:55:54 följande:
    Hade ömma bröstvårtor när jag plussade. förra veckan kände jag lite sura uppstötningar
    Hann inte skriva klart!!

Nu har jag ömma bröst och tyvärr illamående. Så att jobba på kontor är inte så kul... ska försöka jobba hemifrån så mycket det går.
  • t123
    Ellie21 skrev 2023-02-14 16:36:02 följande:

Detsamma till dig 😍 Vad har du räknat ut för BF?

Jag har inte så mycket symtom än, uppsvälld mage, lite halsbränna, hungrig snabbt och lite sånt smått och ganska otydligt. Illamåendet brukar komma kring vecka 7 för mig! Gruvar mig samtidigt som det ju är ett gott tecken 😅 
  • Ellie21
    t123 skrev 2023-02-14 17:23:57 följande:
    Detsamma till dig 😍 Vad har du räknat ut för BF?

Jag har inte så mycket symtom än, uppsvälld mage, lite halsbränna, hungrig snabbt och lite sånt smått och ganska otydligt. Illamåendet brukar komma kring vecka 7 för mig! Gruvar mig samtidigt som det ju är ett gott tecken 😅 
    Har fått det till 22/10, du då? 🥰

Ja alltså är ju glad att jag mår bra men alltid lite oroligt när det är så annorlunda från förra gången 😅
  • Ellie21
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-14 16:57:18 följande:
    Hann inte skriva klart!!

Nu har jag ömma bröst och tyvärr illamående. Så att jobba på kontor är inte så kul... ska försöka jobba hemifrån så mycket det går.
    Usch då, hoppas du kan får till det bra 😊
  • Sanlin90

Foodie jag har oxå mer molvärk idag, den kommer och går lixom, jag uteslöt gårdagens temp för jag sov såmre på förnatten men om den ändå stämmer kan det kanske varit implantationsdipp. 

Jag kissar oftare sen igår oxå! Och har sån huvudvärk idag!

• t123
    Ellie21 skrev 2023-02-14 17:25:21 följande:
    Har fått det till 22/10, du då? 🥰

Ja alltså är ju glad att jag mår bra men alltid lite oroligt när det är så annorlunda från förra gången 😅
    Åh jag med! Så kul! Kändes som ett bra datum också på nåt vis 😁 Ja jag förstår verkligen känslan! Har antecknat massa tidigare graviditeter och kan inte låta bli att jämföra med det, och fundera på varför jag inte känner det ena eller det andra. Hade ett MA i december så antar att jag inte kommer kunna slappna av förrän jag gått förbi den tidpunkten i graviditeten 😅
  • Ellie21
    t123 skrev 2023-02-14 19:28:03 följande:
    Åh jag med! Så kul! Kändes som ett bra datum också på nåt vis 😁 Ja jag förstår verkligen känslan! Har antecknat massa tidigare graviditeter och kan inte låta bli att jämföra med det, och fundera på varför jag inte känner det ena eller det andra. Hade ett MA i december så antar att jag inte kommer kunna slappna av förrän jag gått förbi den tidpunkten i graviditeten 😅
    Va kul med samma dag, jag tyckte också det kändes som ett bra datum ❤️

Det är väll tyvärr så med oron, vi får stötta varandra så gott som går 🙈
  • Syskonförsök

ni båda har sett att det finns en Bf oktober tråd också va?? 🥰🥰 kan ni dela med fler i samma situation och följas åt!

Ellie21 skrev 2023-02-14 19:52:14 följande:
    Va kul med samma dag, jag tyckte också det kändes som ett bra datum ❤️

Det är väll tyvärr så med oron, vi får stötta varandra så gott som går 🙈
Svar på tråden BIM februari 2023