• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • siris
    Ellie21 skrev 2023-02-14 16:36:02 följande:

Grattis till alla plus 🥳❤️

Ni som är gravida, känner ni några symptom? Är bara i v.5 men blir lite orolig då jag hade ömma bröst, illamående och öm om magen redan i v.4 med förra graviditeten 🙈 Känns ju inte på riktigt just nu 😅

Grattis til dig med🥰

de enda symptom jag har är att jag är väldigt öm i ?tjejmagen? molar och nästan hugger lite ibland, och det blir inte bättre av att jag har hosta😅 Annars ingenting än, är väldigt tidigt än, bara 3+5. 
  • Foodie92
    Sanlin90 skrev 2023-02-14 17:57:16 följande:

Foodie jag har oxå mer molvärk idag, den kommer och går lixom, jag uteslöt gårdagens temp för jag sov såmre på förnatten men om den ändå stämmer kan det kanske varit implantationsdipp. 

Jag kissar oftare sen igår oxå! Och har sån huvudvärk idag!

Spännande ! Jo jag hade ännu mer molvärk under dagen kändes som mensen va på gång så sprang till toan men inget syntes till. Nu är de nervöst att tempa på morgonen ifall de blir en dipp 🙈
  • t123
    Syskonlängtansdröm skrev 2023-02-14 21:55:23 följande:

Alla ni som plussat, hur många dagar efter ägglossning har ni fått plusset? 

På ÄL+12 med digitalt, men ytterst svagt på RFSU på 10 och 11, men så pass svagt att jag inte visste om jag ens såg rätt. På ÄL+11 var digitala negativt.

Inte HELT säker på min ägglossning då tempen var lite märklig innan ägglossningen. Men enligt mina och Fertility friends beräkningar så 😅 Har plussat med digitalt på ÄL+10 en annan graviditet så är väl olika!

• t123
    Ellie21 skrev 2023-02-14 19:52:14 följande:
    Va kul med samma dag, jag tyckte också det kändes som ett bra datum ❤️

Det är väll tyvärr så med oron, vi får stötta varandra så gott som går 🙈
    Ja! Så får vi väl se om datumet ändras nåt senare 😊 Ja absolut! Det är inte mycket att göra, oron finns där och spökar. Men jag försöker vara glad och tänka på annat så mycket det går just nu! Har du flyttat över till BF oktober-gruppen också nu? 😀
  • Sanlin90

Vaknade med huvudvärk och molvärk idag, tempen har ökat lite mer idag men negativt test. Äl+9

• siris

Plussade i förgår, och idag är mensen beräknad att komma. 

idag när jag testade mig så vidade testet gravid 2-3 veckor? Stämmer verkligen det? Sist så har jag för mig att jag fick 1-2 veckor vid mensdagen. 

2-3 veckor känns lite väl starkt, eller långt gånget, eller är det bara jag som inte tänker rätt? 

det är ju givetvis superbra att det visar starkt så inte det😅

• t123
    Sanlin90 skrev 2023-02-15 08:06:33 följande:

Vaknade med huvudvärk och molvärk idag, tempen har ökat lite mer idag men negativt test. Äl+9

Håll ut några dagar till, om tempen håller sig hög låter det ju lovande 😍 Jag plussade inte heller så tidigt den här gången!
  • Ems99
    siris skrev 2023-02-15 08:09:49 följande:

Plussade i förgår, och idag är mensen beräknad att komma. 

idag när jag testade mig så vidade testet gravid 2-3 veckor? Stämmer verkligen det? Sist så har jag för mig att jag fick 1-2 veckor vid mensdagen. 

2-3 veckor känns lite väl starkt, eller långt gånget, eller är det bara jag som inte tänker rätt? 

det är ju givetvis superbra att det visar starkt så inte det😅

Hej! 

Plussade på mensdagen och fick också 2-3, reagerade också på att det var längre än jag trott. ingen koll på hur det funkar, men fick samma som dig! :)

• Foodie92

Sanlin: Härligt dock med högre temp låter lovande ! Min temp sjönk lite från igår med fortfarande högt, tycker grafen ser bra ut så nu är de nervöst att de bara ska dippa 😶

Svar på tråden BIM februari 2023