• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Ems99

Lyckades kissa igen 😭❤️

Ems99 skrev 2023-02-14 06:42:49 följande:

BIM idag! Visst är något där?
  • Syskonförsök

Men wow!! Sååå många plus här nu! Grattis❤️❤️

Ems99 skrev 2023-02-14 06:58:21 följande:

Lyckades kissa igen 😭❤️

• Sanlin90

Grattis!!

jag testade idag på äl+8 tokblankt på abblo pharma som mäter från 5. 

Hade molvärk igårkväll men har ju egrntligen några dagar kvar till mens, får väll se närmsta dagarna, tror jag har 11 dagar mellan äl o
    mens. 

• Foodie92

Ems99: Åh superstort grattis 😍❤️ !!

Sanlin90: då har vi ev BIM samtidigt, min temp håller sig hög vilket är positivt men negativt test igår så har lite blandade känslor. Hoppas nu att jag bara testade för tidigt

• Ems99
    Syskonförsök skrev 2023-02-14 07:15:41 följande:

Men wow!! Sååå många plus här nu! Grattis❤️❤️

Tack! 🥰 Mina bröst gör dock inte lika ont längre så får hoppas det inte blir en kemiskt graviditet. 🤞
  • siris
    Ems99 skrev 2023-02-14 06:42:49 följande:
    BIM idag! Visst är något där?
    Va roligt!! Stort grattis! Va många vi är som lyckats plussa nu🥰
  • siris

Hur vet man hur långt gången man är / när man byter vecka? 

har lagt in mina uppgifter nu med denna graviditet i npgra olika appar, men för olika svar - vissa 3+4 och i nån 3+6? 🧐

• Sanlin90
    Foodie jag har bim på lördag! Sjukt nog har jag en så bra känsla för den här cykeln det känns verkligen som det är nu det blir! Men jag ville så gärna överaska sambon idag men neee!
  • Ettanvandarnamn123
    siris skrev 2023-02-14 08:51:58 följande:

har lagt in mina uppgifter nu med denna graviditet i npgra olika appar, men för olika svar - vissa 3+4 och i nån 3+6? 🧐

Jag har för mig att det är från senaste mensens första dag som man mäter :) så var det för mig iaf. 
  • Syskonförsök
    siris skrev 2023-02-14 08:51:58 följande:

Vi mäter olika från andra länder också så kolla att appen är inställd på vår svenska mätning. :)
Svar på tråden BIM februari 2023