• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sanlin90

Grattis till plus!

här är det äl+7 och förut fick jag ont i ryggslutet ett tag men annars noll känn på någonting. 

• Sannet

Negativa ÄL-tester igår em (både RFSU och CB advanced). Idag var det både positivt RFSU och en fast glad smiley på CB. Den va jag inte riktigt med på. 😅 Hade lite känningar i helgen. 
    Beräknad BIM blir därmed 26/2, alltså framflyttat två dagar. 

• t123

Mina svaga test från RFSU bekräftades med ett digitalt  nyss, ÄL+12 (bim imorgon)❣️

• Syskonförsök

Men grattis!!! Denna gång är det minsann din tur så det stannar, det tror jag ❤️❤️❤️❤️

t123 skrev 2023-02-13 15:03:13 följande:

Mina svaga test från RFSU bekräftades med ett digitalt  nyss, ÄL+12 (bim imorgon)❣️

• Syskonförsök

Hahah det fortsätter kännas så läääääänge när livmodern växer och du får riktigt med flytningar!! Men de är som de ska ❤️❤️❤️

siris skrev 2023-02-13 11:31:06 följande:
    Tack snälla!🥰

ja du hade rätt!☺️ samtidigt så känns det som stt mensen ska kolla vilken dag som helst😅
  • Syskonförsök

Spännade! Då har vi bim typ samtidigt. Nu är det vår tur ❤️❤️❤️

Sannet skrev 2023-02-13 14:51:49 följande:

Negativa ÄL-tester igår em (både RFSU och CB advanced). Idag var det både positivt RFSU och en fast glad smiley på CB. Den va jag inte riktigt med på. 😅 Hade lite känningar i helgen. 
    Beräknad BIM blir därmed 26/2, alltså framflyttat två dagar. 

• Foodie92

T123: åh stort grattis !!! 😍❤️ Känns som många plussar. Hoppas ni smittar av er till oss andra 🥰

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-02-13 17:39:57 följande:

Men grattis!!! Denna gång är det minsann din tur så det stannar, det tror jag ❤️❤️❤️❤️

Tusen tack!! Hoppas 😍❤️ Håller alla tummar för dig nu, kommer fortsätta kika in här!
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 18:01:39 följande:

T123: åh stort grattis !!! 😍❤️ Känns som många plussar. Hoppas ni smittar av er till oss andra 🥰

Åh TACK ❤️ Skickar massa pepp! När har du bim?
  • Foodie92
    t123 skrev 2023-02-13 18:43:27 följande:
    Åh TACK ❤️ Skickar massa pepp! När har du bim?
    På lördag, så några dagar kvar 😊
Svar på tråden BIM februari 2023