• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Anonymcola

Sommar2020regn: 
    Tack, tror tyvärr inte det blev något denna gång men det är bara att fortsätta försöka! Hoppas det bli plus för dig<3

• sommar2020regn
    Anonymcola skrev 2023-02-10 19:02:52 följande:

Sommar2020regn: 
    Tack, tror tyvärr inte det blev något denna gång men det är bara att fortsätta försöka! Hoppas det bli plus för dig<3

Mycket säker att det inte blev det för min del, kanske för att jag för första gång verkligen "försökt". Nästa månad blir det fri lek och inga kontroller
  • Anonymcola
    sommar2020regn skrev 2023-02-10 19:06:45 följande:
    Mycket säker att det inte blev det för min del, kanske för att jag för första gång verkligen "försökt". Nästa månad blir det fri lek och inga kontroller
    Ja jag känner lite samma att vi bara tar det som det kommer nu är less på alla tester och att känna efter varje månad😅 
  • Syskonförsök

ÄNTLIGEN ÄL för mig nu dag 23 i cykeln så flyttar BIM. En av de sista ut istället! Håller tummarna för oss som är kvar! Någon mer som precis fått ÄL?

Plussat:

Dollooo

Blomman8877
    Lola92

Qwerty1988

Fyran4

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket

1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket

1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket

3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket

4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket

4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket

4/2 Nellygirl93, 1 barnet

4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket

4/2 Magnolia010, 1 barnet 

5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 

6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket

7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket

7/2 timochi, 1a barnet

7/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 

8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.

8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC

9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma

10/2 Linneaeli 2a barnet 8e försöket 

11/2 shethegirl 2a barnet 6 försöket 

12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket

12/2 Cykelhjul, 1a barnet

14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket

14/2 Ems99, 1a barnet, 5 försöket

15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket

16/2 Siris, 2a barnet, 1a försöker efter mf

16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket

16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket

17/2 ladylovely 4:e barnet

18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3

18/2 Sanlin90, 2a barnet, 6(?) försöket

19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket

19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket

19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall. 

20/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket

20/2 Foodie, 1a barnet

20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket

20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10

21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket

21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket

23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket

24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket

25/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10

28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket

28/2 - Sannet -1:a barnet, 3:e försöket 

• Linneaeli
    sommar2020regn skrev 2023-02-10 18:55:06 följande:
    Som mig då, fast jag fick två på en gång. Abort när jag var väldigt ung o abort nu i höstas tyvärr. Håller tummarna för imorgon, berätta gärna hur det gick :)
    Negativt test nu på morgonen tyvärr, är på äl + 14 så tycker det borde ge utslag på tidigt test men tyvärr. Tar progresteron för att förlänga min lutealfas. Läkaren tycker jag skabta progresteron i 14 dagar så väntar väl 2 dagar till och testar på måndag igen. 
  • Cykelhjul

Åh vet inte varför jag blir besviken för. Chanserna är minimala till ett plus men ändå besviken när man får ett blankt test nu på morgonen.
    BIM imorgon 
    Har mått illa, haft mjölkiga flytningar och ont i livmodern av och till flera dagar.

Jag hypade upp mig till en skengraviditet igen😅😂

• Sanlin90

Äl+5 och har inte mina vanliga efter äl symtom som att jag blir galet varm men har istället börjat ha lite pms igår, sådär så jag stör mig på min sambos existens?

• sommar2020regn

Min fröken röd kom enligt appens uträkning igår kväll. Mår så mycket bättre idag och kommer släppa hela det här "uträknandet", har tidigare blivit gravid direkt men behövde ha lite koll den här gången då jag hade en misslyckad abort x3. Men nästa månad, bör ha ÄL om typ 10-12 dagar igen, så kör vi helt på känsla. Kram o lycka till alla andra!

• Swn

Syskonförsök: jag kunde inte citera ditt inlägg. Så bra att ÄL kom tillslut! Jag har ÄL antingen igår eller idag så vi kör på för fullt ;)
    Ska bli spännande att se men nu väntar en lååååång väntan på BIM. 

• hopemalin

Syskonförsök: Jag har ägglossning nu, trodde det var förra helgen, men då var det alltså ?bara? en jättevärk i äggstockarna den gången.
    Nu är det smärta i höger äggstock (ajajajajaj) och vattnig äggvit-sekret idag och igår. Hela baletten med andra ord 😄 så ingen tvekan om att det är igång. 

Allt är fördröjt denna cykel för mig, är idag på dag 35. Tror stress denna månad har försenat ägglossningen.

Swn: Vi har myst i förrgår (torsdag) och i måndags och båda gångerna var det ?färska spermier? så att säga 😁 Hoppas det räcker då min sambo jobbar hemifrån till imorgon så mer mys hinner vi nog inte denna cykel.

Vad tror ni? Blir stressad över att alla verkar ligga som tokar kring ägglossning, men huvudsaken är väl att det finns pigga spermier i äggledarna när ägget dyker upp? Vad tror ni? ❤️

Svar på tråden BIM februari 2023