• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Foodie92

Jag är på ÄL+6 och idag hade jag en brun flytning 😶 Haft en hel del ont i sidan och ryggen sen igår och nu känns de bättre så troligen en cysta som spruckit eller nått, men man kan ju inte hjälpa att man får lite hopp 😫

• Syskonförsök
    Foodie92 skrev 2023-02-09 16:34:33 följande:

Jag är på ÄL+6 och idag hade jag en brun flytning 😶 Haft en hel del ont i sidan och ryggen sen igår och nu känns de bättre så troligen en cysta som spruckit eller nått, men man kan ju inte hjälpa att man får lite hopp 😫

Hoppas och tror på att det är en nidis!🥰
  • sommar2020regn
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-09 15:54:25 följande:

Sommar2020regn: men jaaa! Så var det för mig, mjölkaktig blöt flytning!! Kändes mer som att det rann till men var liksom inte floder i trosan. :)

Kanske är lite liknande då, dock känner jag mig inte gravid på samma sätt som mina tidigare gånger. Ska dock testa imorgon bitti ändå för annars blir det vin imorgon

Vad innebär egentligen mjölkaktig flytning? Helt rinnande o vit? Dvs inga torra spår efteråt i trosan?
  • Sanlin90

Jag är äl +3 eller 4 nu, om jag skulle vara gravid den här gången finns viss risk att det blir att dela födelsedag med dottern här hemma som kom en vecka föra bf den 28oktober det är även vår förlovningsdag så det hade varit jättemysigt :)

• Foodie92

Syskonförsök: haft molvärk nu med så jag hoppas verkligen det är nått 🥰

Sanlin90: åhh låter mysigt !

• Syskonförsök

Har läst och läst mig till att många som fått nidis i snitt fått ett plus tre dagar senare? när testar du?!?😍 håller tummarna!

Foodie92 skrev 2023-02-09 21:26:20 följande:

Syskonförsök: haft molvärk nu med så jag hoppas verkligen det är nått 🥰

Sanlin90: åhh låter mysigt !

• siris

Jag har BIM+6 imån och hade tänk vänta att tästa mig tills på måndag (vi ska iväg i helgen) men jag kan inte hålla mig så kommer göra ett tidigt test i morgon, med risk att det kommer va förtidigt.

Hade tidigt mf i januari, och testade mig från blödningens slut fram till ÄL, så vet inte om mens kan ha blivit rubbad. Men får hoopas på det bästa😊

• siris
    siris skrev 2023-02-09 22:25:15 följande:

Jag har BIM+6 imån och hade tänk vänta att tästa mig tills på måndag (vi ska iväg i helgen) men jag kan inte hålla mig så kommer göra ett tidigt test i morgon, med risk att det kommer va förtidigt.

Hade tidigt mf i januari, och testade mig från blödningens slut fram till ÄL, så vet inte om mens kan ha blivit rubbad. Men får hoopas på det bästa😊

BIM-6 menar jag givetvis🙈
  • Ettanvandarnamn123

sommar2020regn: tänk dig att man har druckit mjölk i ett glas och sedan häller vatten i. Då blir vattnet lite vitt. så var det :) vet inte exakt hur det var i trosan då jag hade menstrosor som absorberade?

• Syskonförsök

Hahah ni två och era dialoger om flyttningar Skrattande
    inte för att dra ner denna spännande konversation men jag har haft så här flera gånger innan mens just precis nu när vi försöker skaffa barn så jag skulle inte ta det som ett säkert tecken! Har inte tänkt på om det var så innan bebisverkstaden men på preventivmedel har jag aldrig upplevt det så utan bara nu utan skydd. 

Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-09 22:51:23 följande:

sommar2020regn: tänk dig att man har druckit mjölk i ett glas och sedan häller vatten i. Då blir vattnet lite vitt. så var det :) vet inte exakt hur det var i trosan då jag hade menstrosor som absorberade?

Svar på tråden BIM februari 2023