• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Ettanvandarnamn123
    Foodie92 skrev 2023-02-07 13:15:47 följande:

Cykelhjul: Stort lycka till ! Vi har vårt första parmöte nästa vecka. Gyn ringde mig precis och bekräfta att alla prover såg bra ut för min del så det är ju skönt!

Vad skönt att få positiva provsvar! :) 
  • sommar2020regn
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-07 12:55:06 följande:

Det var ett plus! Vågar inte hoppas, men kan inte låta bli att le! 

Plussat:

Dollooo

Blomman8877
    Lola92

Qwerty1988

Fyran4
    ettanvandarnamn123

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket

1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket

1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket

3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket

4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket

4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket

4/2 Nellygirl93, 1 barnet

4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket

4/2 Magnolia010, 1 barnet 

5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 

6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket

7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket

7/2 timochi, 1a barnet

7/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 

8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.

8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC

9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma

10/2 Linneaeli 2a barnet 8e försöket 

11/2 shethegirl 2a barnet 6 försöket 

12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket

12/2 Cykelhjul, 1a barnet

14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket 

14/2 Ems99, 1a barnet, 5 försöket

15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket

16/2 Siris, 2a barnet, 1a försöker efter mf

16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket

16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket

16/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    17/2 ladylovely 4:e barnet

18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3

19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket

19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket

19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall. 

20/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket

20/2 Foodie, 1a barnet

20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket

20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10

21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket

21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket

23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket

24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket

28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket

28/2 - Sannet -1:a barnet, 3:e försöket 

Grattis 😀 blir nyfiken, har du några symtom? Och när fick du dom? 
  • Maymom

Sommar2020regn: 
    haha, är inte så äckelmagad. *googlar bilder på sekret*

Alla är vi olika, så är ju inte omöjligt att stickningarna beror på att nåt fäster.

hittade några bilder på sekret, den ena står på typ ryska så vet inte vad som står, överlag verkar det inte stå jättemycket om hur det ser ut om man är gravid, mest att det blir mer än vanligt..

• Ettanvandarnamn123

Sommar2020regn: tack! Vet inte vad som är symtom och vad som inte är! Känns som att varje månad har varit olika sedan jag slutade med piller i somras! ömma bröst typ 20 dagar varje cykel i början, ibland ilningar som strålat från vaginan ner till benet osv. Så jag vet inte om det varit symtom eller bara att min kropp är som den är denna månaden. Men jag var gasig veckan innan BIM (brukar inte vara det), ovanligt mycket flytningar runt BIM, ömma bröstvårtor och igår hade jag lite mild halsbränna (men det var nog pga chocken att jag plussade). 

Känner mig inte gravid alls, så lite svårt att förstå! Allt är ju väldigt tidigt fortfarande, så vill inte hoppas på för mycket.

• sommar2020regn
    Maymom skrev 2023-02-07 13:28:09 följande:

Sommar2020regn: 
    haha, är inte så äckelmagad. *googlar bilder på sekret*

Alla är vi olika, så är ju inte omöjligt att stickningarna beror på att nåt fäster.

hittade några bilder på sekret, den ena står på typ ryska så vet inte vad som står, överlag verkar det inte stå jättemycket om hur det ser ut om man är gravid, mest att det blir mer än vanligt..

När jag var gravid i oktober så fick jag rikliga vita flytningar, nivån att jag kände att trosan var jobbig att slänga i smutskorgen om mannen skulle råka sen den ;p Det var dock efter att jag testat positivt. 

Igår och dagarna innan var det mer som ägglossningsflytningar, blöta, och idag är det vita men inte lika stor mängd som under min förra graviditet. 

Dom som är mest spännande är ju att ilningarna/ små huggen har gått bort. Eftersom det pågick till o från hela dagen så kan jag omöjligt inbillat mig tänker jag.

Imorgon är det dag 24 på min cykel, förmodligen borde mensen komma då även om appen nu gått över till 25 dagar pga reggat dåligt I guess. Spännande att se om mensen kommer ikväll/ imorgon/ torsdag. 

När har du BIM då?

• sommar2020regn
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-07 13:39:30 följande:

Sommar2020regn: tack! Vet inte vad som är symtom och vad som inte är! Känns som att varje månad har varit olika sedan jag slutade med piller i somras! ömma bröst typ 20 dagar varje cykel i början, ibland ilningar som strålat från vaginan ner till benet osv. Så jag vet inte om det varit symtom eller bara att min kropp är som den är denna månaden. Men jag var gasig veckan innan BIM (brukar inte vara det), ovanligt mycket flytningar runt BIM, ömma bröstvårtor och igår hade jag lite mild halsbränna (men det var nog pga chocken att jag plussade). 

Känner mig inte gravid alls, så lite svårt att förstå! Allt är ju väldigt tidigt fortfarande, så vill inte hoppas på för mycket.

Förstår känslan, lätt att förvirra sig!
    Vilken typ av flytningar om jag får fråga? :P Jag har haft som ägglossningsflytningar tills idag, nu övergått till mer vit krämig ;p BIM imorgon/ torsdag. Ingen molvärk? Det har alltid varit mitt första tecken på graviditet, brösten har alltid kommit ca v 5  

Klart att du ska våga hoppas, jag håller tummarna för dig!

• Maymom
    sommar2020regn skrev 2023-02-07 13:53:36 följande:
    Har bim 19/2. Äl+6 idag. Men blev bara ett ligg 3 dar innan så jag är inte jättehoppfull...
  • trefaldigmästareikärlek

Funderar på att köra en mer seriös tempning nu framöver iom nytillkomna diagnosen, som jag förstått det är det enklaste att detektera äl vid pcos mha temp?
    Var för temp använder de som tempar? Mun/öra? Flera decimaler?

• Laura90
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-07 14:31:31 följande:

Funderar på att köra en mer seriös tempning nu framöver iom nytillkomna diagnosen, som jag förstått det är det enklaste att detektera äl vid pcos mha temp?
    Var för temp använder de som tempar? Mun/öra? Flera decimaler?

Jag kör natural cycles blue tooth-termometer+app som jag tycker är smidig! 
  • sommar2020regn
    Maymom skrev 2023-02-07 14:15:59 följande:
    Har bim 19/2. Äl+6 idag. Men blev bara ett ligg 3 dar innan så jag är inte jättehoppfull...
    Klart du ska vara hoppfull! Med mina tvillingar låg jag bara en gång typ 5 dagar innan ägglossning, och lyckades få tvåäggspojkar (även om teorin med ligg lång före ÄL ger flickor)
Svar på tråden BIM februari 2023