Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-10 08:22:44 följande:
Syskonförsök: haha visst är det lustigt! aldrig i en normal värld pratar man så här mycket om flytningar!
sommar2020regn: hur har du känt dig gravid de andra gångerna? Jag känner mig inte alls gravid förutom att brösten ömmar nu, men det brukade de göra innan mens tidigare också? idag ska bebisen vara stor som en ärta om man går efter barnmorskans BF.
Med mina tvillingar födda 2021 så plussade jag iof sent, men då hade jag fått större bröst, tydliga ilande känslor som när mjölken rinner till i brösten, mensvärk sedan typ en vecka och blev väldigt trött vid ansträngning (tränar mycket + ute med hund mycket).
Med min graviditet i oktober 2022 som tyvärr slutade med abort pga panik då jag hade en väldigt tuff graviditet med tvillingarna som slutade mkt tidigt & var nära att förlora dom båda, så fick jag också liknande symtom med ilning i brösten, molvärk men ev bara dagen innan jag plussade (ÄL+10 / BIM-2) samt lixom bara visste att jag var gravid. Illamåendet & kräk kom först v 5+1 typ, extrem trötthet redan vecka 4 och tydligt större bröst, dvs annan BH v 5+ något.
Den här gången känner jag inte igen mig alls, så mensen lär komma när som helst, sad but true.