• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Anonymcola

Negativt test äl+10 i somras plussade jag ÄL+12/13 svagt men tydligt vet inte exakt när ÄL var, vi försökte inte då Men tappat hoppet om denna gång. Detta var första gången sen vi började med ÄL test som vi lyckades pricka in ÄL så hade en förhoppning att de skulle gå direkt.. Har haft massa symtom som jag inte känt tidigare cykler så nu ger jag upp med att känna efter symtom har nya varje månad känns de som😂 

Hoppas det går bättre för er andra Och grattis till er som plussat!

• sommar2020regn
    Anonymcola skrev 2023-02-10 17:17:30 följande:

Negativt test äl+10 i somras plussade jag ÄL+12/13 svagt men tydligt vet inte exakt när ÄL var, vi försökte inte då Men tappat hoppet om denna gång. Detta var första gången sen vi började med ÄL test som vi lyckades pricka in ÄL så hade en förhoppning att de skulle gå direkt.. Har haft massa symtom som jag inte känt tidigare cykler så nu ger jag upp med att känna efter symtom har nya varje månad känns de som😂 

Hoppas det går bättre för er andra Och grattis till er som plussat!

Hängde inte med, plussade du i somras och försöker bli gravid igen?
    Jag visste nog inte riktigt när jag hade ÄL med tvillingarna heller eftersom jag inte fick en riktig mens utan avstötning 2 dagar efter jag tog ut spiralen, o räknade med mens från då... lurigt ;p
  • Swn

Hej alla! 
    hoppar in här efter att ha plussat i januari men det blev tyvärr missfall. Min kropp har återhämtat sig snabbt och det är redan ÄL på G Hjärta Nu kör vi! 

• Linneaeli
    sommar2020regn skrev 2023-02-10 14:58:44 följande:

Jag undrar också :p Jag plussade ca ÄL+10/11 sist, BIM-1.

MEN med mina tvillingar plussade jag BIM+6/7, testade nog inte mellan BIM och testet där en veckan efter, dock hade jag symtom då och misstänkte graviditet.  Har du symtom?

Den här gången har jag inte fått mens, BIM idag alternativt igår och har fortfarande lite snorig flytning. Dock inga typiska symtom för graviditet, o idag ÄL+11/12 beroende på hur man räknar, tror inte att jag är gravid men önskar.

Tyckte att jag hade symtom tidigare i veckan men idag känner jag absolut ingenting alls. 
    Känslan är att de inte blev något denna månad men hoppet är det sista som lämnar...
  • sommar2020regn
    Linneaeli skrev 2023-02-10 18:12:36 följande:
    Tyckte att jag hade symtom tidigare i veckan men idag känner jag absolut ingenting alls. 
    Känslan är att de inte blev något denna månad men hoppet är det sista som lämnar...
    Har du barn sen tidigare? Har du känt olika vid olika graviditeter? För mig var de två innan precis lika...
  • Agnesmamma01

Hej! Här är en till som hoppas på ett plus i februari! Har BIM-5 på söndag och köpt ett clearblue ultratidigt test, vet inte om jag ska testa mig på söndag eller vänta tills tisdagen då det är större chans att få rätt svar då. Hur tänker ni med alla dessa olika tester som finns?

• Anonymcola

Sommar2020regn: 
    Ja jag blev gravid i somras och vi började försöka efter några månader genom att ta ÄL test men har aldrig lyckats pricka in ÄL förens denna cykel:) så vi försöker bli gravid igen efter missfall i som jag fick sommaren 2022:)

• sommar2020regn
    Anonymcola skrev 2023-02-10 18:46:19 följande:

Sommar2020regn: 
    Ja jag blev gravid i somras och vi började försöka efter några månader genom att ta ÄL test men har aldrig lyckats pricka in ÄL förens denna cykel:) så vi försöker bli gravid igen efter missfall i som jag fick sommaren 2022:)

Å då håller jag tummarna att det tog sig den här gången <3
  • Linneaeli
    sommar2020regn skrev 2023-02-10 18:21:20 följande:
    Har du barn sen tidigare? Har du känt olika vid olika graviditeter? För mig var de två innan precis lika...
    Jag har ett barn sen tidigare och har varit gravid 3 gånger totalt. Plussat tidigt de två första gångerna och hade då knappt några symtom, men sist så kände jag det i hela kroppen. Så det har varit lite olika för min del. Tänkte ta ett test imorgonbiti också på äl +14. 
  • sommar2020regn
    Linneaeli skrev 2023-02-10 18:51:42 följande:
    Jag har ett barn sen tidigare och har varit gravid 3 gånger totalt. Plussat tidigt de två första gångerna och hade då knappt några symtom, men sist så kände jag det i hela kroppen. Så det har varit lite olika för min del. Tänkte ta ett test imorgonbiti också på äl +14. 
    Som mig då, fast jag fick två på en gång. Abort när jag var väldigt ung o abort nu i höstas tyvärr. Håller tummarna för imorgon, berätta gärna hur det gick :)
Svar på tråden BIM februari 2023