• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Laura90
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 08:48:21 följande:

Tack dollooo! Vågar inte tro att det är sant! Kanske fel på tillverkningen!

Har beställt ett digitalt test som jag ska testa med imorgon! Är så himla nervös! Aldrig varit med om detta innan! 

Ååååh! Håller alla tummar och tår. 
  • Syskonförsök

Men gud, de där behövs inte ens verifieras Med ett digitalt!! GRATTIS! De där ägget sitter minsann fast ❤️❤️❤️

Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 08:48:21 följande:

Tack dollooo! Vågar inte tro att det är sant! Kanske fel på tillverkningen!

Har beställt ett digitalt test som jag ska testa med imorgon! Är så himla nervös! Aldrig varit med om detta innan! 

• shethegirl

Vart ivrig och tog ett test igår på äl+7 som såklart var negativt Skäms
    hatar denna väntan! Har bim på lördag så får väl vänta ett tag till. Men tvivlar på att det blir något.. 

• Foodie92

Inte personligen men läst flera som fått i andra temptrådar, så länge den är högre än vanligt som inte dimper under linjen så har du chans 😊

Ellie21 skrev 2023-02-05 14:00:36 följande:

Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida? Skäms

Grattis till er som plussat!! Hjärta
  • Foodie92

Ettanvandarnamn123: Solklar positivt test ! Ååh så himla glad för dig att det nu blev din tur 😄💕 stort grattis !

• Cykelhjul

Ännu flera plus! Gud vad kul grattis! 
    Det känns som det är något magiskt i luften den här månaden. Så många plus redan HjärtaHjärta

• Ettanvandarnamn123

Tack så mycket alla!!

Jag har inte riktigt smält det än. Failade dock och råkade välja så leveransen kommer imorgon istället! Vågar man chansa och testa mitt på dagen och inte morgonurin?

Väntar bara på att någon ska hoppa fram och säga att det var ett fake test!

Denna omgången låg vi väldigt mycket mer än tidigare, så det var skönt att det tog sig!

• ladylovely
    Ettanvandarnamn123 skrev 2023-02-06 18:09:19 följande:

Tack så mycket alla!!

Jag har inte riktigt smält det än. Failade dock och råkade välja så leveransen kommer imorgon istället! Vågar man chansa och testa mitt på dagen och inte morgonurin?

Väntar bara på att någon ska hoppa fram och säga att det var ett fake test!

Denna omgången låg vi väldigt mycket mer än tidigare, så det var skönt att det tog sig!

Spara morgonurin i en kopp i kylen 👍
  • Foodie92

Med tanke på att du är förbi BIM så ska du kunna testa när som 😊 ditt test du visade här var superstarkt så jag hade inte oroat mig att ta testet mitt på dagen

Svar på tråden BIM februari 2023