Cykelhjul skrev 2023-02-02 11:24:48 följande:
Då har vi försökt ungefär lika länge. Hade ni sökt hjälp? (förlåt om jag redan frågat) Vet du när du hade ägglossning? Känner du någonting? Hoppas du är en av dom som plussar sent bara! 
åh nej är det sant? Jag som är super orolig för just spolningen pga rätt känslig :O
Höll på att kryta ur skinnet när läkaren förklarade med katetern och hela proceduren haha. Samtidigt så har man ju läst att det kan hjälpa och många blir gravida efteråt.
Bortse ifrån mitt tidigare svar. Kanske är mensen lite sen pga spolningen om du gjorde den denna månad? Jag känner igen ditt Alias ifrån tidigare trådar :) Även jag tog en paus ifrån FL av samma anledning och ska på parbesök om några dagar för att påbörja fertilitetsutredning. Det verkar som vi är ett gäng som följts åt och är i samma sits.
Hoppas verkligen ägget släpper och det tar sig nu!
Ja vi har sökt hjälp, blev spolad i slutet av november (såg bra ut) och hade då ett superfint ägg med ÄL två dagar senare och trodde verkligen att denna gången sätter vi det! Men hade ju ont i magen så lyckades inte ha sex förrän på kvällen av ÄL, så för sent. 😔 Känner inte av ÄL alls, visste inte ens att det var så vanligt att känna av det som jag förstått här inne 🙃. Använder Flo och den stämmer alltid perfekt med med ÄL-testerna. Vaknade i måndags med känsla av mensvärk, var beräknad till i tisdags. Tagit nytt gravtest imorse men fortsatt negativt.
Jag är helt ny här 😊 Glad jag hittade FL av en slump, helt underbara människor här verkar vara 💞🙏
Håller tummarna för dig med!