• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Men grattis!!!❤️ Hur nära bim och har du haft några känningar?❤️

Blomman8877 skrev 2023-02-01 15:08:20 följande:

Alltså va?!? Kan inte tro på detta!!! 
  • Syskonförsök

Ja det är omöjligt! 😂 

rubie skrev 2023-02-01 15:35:17 följande:

Grattis till er som plussat! ❤️ har inte skrivit så mycket,  är på äl + 8 idag och har massor av symptom och börjar bli knäpp av den här väntan. Försöker att inte tänka på det men det är ju omöjligt 🥹

• Blomman8877
    Syskonförsök skrev 2023-02-01 15:54:07 följande:

Men grattis!!!❤️ Hur nära bim och har du haft några känningar?❤️

Jag har testat i stort sett hela veckan med apotekets tidiga tester + clearblue? Men helt blankt! Och nu detta😍 gasig, ömma bröst, uppblåst. BIM 5/2. När tror ni att man kan testa digitalt? :)
  • Dollooo
    Blomman8877 skrev 2023-02-01 15:08:20 följande:

Alltså va?!? Kan inte tro på detta!!! 

åhhhh!!! Det där är ju jättetydligt!!! 🥹🥹🥹❤️

• Dollooo
    Lola92 skrev 2023-02-01 15:51:07 följande:

Jösses! Jag är verkligen gravid Förvånad nu börjar oron istället 

stort grattissss Lola92 🥹🥹🥹❤️

• Dollooo
    rubie skrev 2023-02-01 15:35:17 följande:

Grattis till er som plussat! ❤️ har inte skrivit så mycket,  är på äl + 8 idag och har massor av symptom och börjar bli knäpp av den här väntan. Försöker att inte tänka på det men det är ju omöjligt 🥹

heeej rubie tack snälla! ❤️ 

visst blir man lite knäpp på all väntande! försöka hålla ut med testande och så hoppas vi att du plussar på! 🥰

• Syskonförsök

Tror redan nu!!! det är exakt det test jag tog när jag väntade dottern och det var nog till och med svagare (mitt alltså!!) syntes ändå gravid 1-2!!❤️ lycka till!!

Blomman8877 skrev 2023-02-01 16:41:10 följande:
    Jag har testat i stort sett hela veckan med apotekets tidiga tester + clearblue? Men helt blankt! Och nu detta😍 gasig, ömma bröst, uppblåst. BIM 5/2. När tror ni att man kan testa digitalt? :)
  • Oväntadedrömmen

Här är ägglossningen beräknad om ca 3 dagar. Jag tar varken ägglossningstest eller tempar. Men brukar märka i humöret och ha ägglossningssmärta, så brukar känna mig "säker" när det sker. 🙂

Lite nervös och hoppas på att det tar sig den här gången 😁

• Syskonförsök

Jag kommer också ha ägglossning de närmsta dagarna! Så spänd nu när så många här plussar med! ;) hoppas ju det är ens egna tur med❤️

Oväntadedrömmen skrev 2023-02-01 19:28:51 följande:

Här är ägglossningen beräknad om ca 3 dagar. Jag tar varken ägglossningstest eller tempar. Men brukar märka i humöret och ha ägglossningssmärta, så brukar känna mig "säker" när det sker. 🙂

Lite nervös och hoppas på att det tar sig den här gången 😁

Svar på tråden BIM februari 2023