• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-31 08:56:51 följande:

Gjorde ett test imorse, blir ju inte direkt mindre förvirrad.. 
    men tycker det börjar likna nåt där till vänster!?? 🤭 Får testa snart igen 
  • Dollooo
    studerade skrev 2023-01-31 09:15:43 följande:

Fick jätte jätte svagt som bara syns i viss vinken ❤️ ska ta nytt i övermorgon ❤️

lycka till imorgon! Hoppas du får ett tydligare plus! ❤️

• Blomman8877

Tog ett tidigt test nu på morgonen, helt blankt! Känns kört!! :( så tråkigt men nya tag? Hur går det för er andra som har BIM 5/2? 

• Syskonförsök

På andra bilden tycker jag det syns ganska ordentligt!!! Håller tummarna att de fortsätter bli starkare!

studerade skrev 2023-01-31 10:00:18 följande:

ka

Kan inte fota när jag håller mot lampan dock ☺️ 
  • Syskonförsök

Ja det är värt ett försök för att slippa så lång väntan och en miljon ägglossningstest som det blir med långa och oregelbundna cykler! :) 

haha jag tror på min teori att två ägg släppt så får vi se vad som händer 😂❤️ dubbelt med problem men dubbelt med lycka? ❤️❤️❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-31 09:31:18 följande:

Syskongörsök: tack för tips, kanske kör på det nästa månad om det inte tagit sig denna. Jag tog bdg två månader ena månaden med bdg var den månad jag fick en cykel på 40+ dagar.. Fick värmdens vörnevallning igår, så säkerligen har ett ägg släppt/släpper idag då jag dessutom har skärande känsla i livmodern.

Haha ja alltså det hade ju varit en upplevelse, men kan tänkte mig att tvillinggraviditet inte är det lättaste, sen att ha två att rodda i måste ju vara helt galet 🤪😍 

• Loulou92

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.
    Strecket är väldigt tydligt i verkligheten 🥹🙏

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

• Syskonförsök

Tycker mig se något på översta men är det tydligare i verkligen så - Grattis!!!❤️ och vi håller alla tummar att det ökar!

Loulou92 skrev 2023-01-31 12:18:55 följande:

Jag kunde under inga omständigheter hålla mig. Åkte från jobbet, köpte ett testa tidigt och åkte hem.

Med två stycken MA bakom mig så är detta både fantastiskt och skräckinjagande. Håll ut lilla du, snälla! ❤️

• Dollooo

jag ser också strecket! 🥹 grattiiiass 🤍

• Dollooo

jag ser också strecket! 🥹 grattiiiss 🤍

• Loulou92

Syskonförsök, Dollooo tack! 🥹🥹❤️❤️
    och grattis tillbaka Dollooo och alla tummar hålls Syskonförsök ✊

Svar på tråden BIM februari 2023