• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet

Syskonförsök : Verkligen tack för dina ord! ❤️ Vet inte vad jag ska tro, men hoppet är det sista som lämnar en även om jag har deppat ihop totalt nu. Jag hoppas bara det går vägen snart om det inte går denna gång. Tack än en gång för dina ord, uppskattar det så mycket! ❤️❤️

Ont i högra äggstocken idag, gör ju inte det bättre för nu är jag ju halvt hysterisk över det istället. 😩😂

• Cykelhjul
    Dollooo skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
    Stort grattis till dig! Så härligt! Hjärta
  • Syskonförsök

MEN JA!!!! GRATTIS ❤️❤️❤️❤️

Dollooo skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
  • Syskonförsök

Tro mig, jag förstår EXAKT din känsla❤️ suttit där själv! exakt av denna anledning jag började skriva här med er allihop, en behöver pepp och ventilera denna jobbiga tid. Det blir du snart om de inte var dags nu❤️ men kolla om ett par dagar eller invänta efter bim om du kan!

Sannet skrev 2023-01-30 12:59:59 följande:

Syskonförsök : Verkligen tack för dina ord! ❤️ Vet inte vad jag ska tro, men hoppet är det sista som lämnar en även om jag har deppat ihop totalt nu. Jag hoppas bara det går vägen snart om det inte går denna gång. Tack än en gång för dina ord, uppskattar det så mycket! ❤️❤️

Ont i högra äggstocken idag, gör ju inte det bättre för nu är jag ju halvt hysterisk över det istället. 😩😂

• Lyksa

Jag tror att jag har plussat. 😳 är inte helt säker men ett rosa streck kom upp på testet nästan omgående. 
  • Amaaanda00
    Lyksa skrev 2023-01-30 14:08:54 följande:

Tre dagar mellan testen ❤️
    Jag ser att strecket den 30/1 är starkare än det andra
  • Laura90
    Är inte det där kontrollsträcket? Ska det inte vara två sträck om det är positivt? Förlåt, inte meningen att låta negativ men bara undrar <3 
  • Syskonförsök

När har du bim? Jag ser en skugga men jag har tyvärr själv fått skuggor på babyplan. Är den rosa i färg (vilket du ser bäst i verkligheten) är det ett gott tecken och prova om några dagar om det ökat i så fall! 

håller tummarna!

Svar på tråden BIM februari 2023