• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sannet
    Dollooo skrev 2023-01-30 08:32:44 följande:

jag förstår känslan ❤️ fick två såna förra veckan. Ge inte upp, låt BIM passera och hoppas på att du bara fått låg utslag på testet. Der finns fortfarande lite hopp och chans kvar❤️

Fina du, tack för dina ord!! ❤️
    Är bara så uppgiven! Läst lite om det testen från CB och inte alla som diggar det, men ja.. Försöker att bara inte ge upp, men just nu är jag så nere. 😔

3,5 månad sen jag slutade med Cerazette minipiller efter att ätit dem till och ifrån uppåt 7-8 år, så kan ju egentligen inte ta för givet att kroppen är redo, men man hoppas ju.. 

• Laura90
    Syskonförsök skrev 2023-01-30 07:59:09 följande:

Håller alla tummar för dig!!! Jag känner mig alltid supergravid och mer för varje månad som går så vågar inte alls lita på den där känslan längre! 

studerade skrev 2023-01-29 22:16:40 följande:

Samma här... 7e försöket och jag försöker bara ignorera alla gravidsymtom :( Har superont i brösten men det har jag alltid mellan ägglossning och mens numera... Ska testa tidigt på onsdag men ställer in mig på att det är kört även denna gång.
  • Dollooo
    Sannet skrev 2023-01-30 08:57:21 följande:

Fina du, tack för dina ord!! ❤️
    Är bara så uppgiven! Läst lite om det testen från CB och inte alla som diggar det, men ja.. Försöker att bara inte ge upp, men just nu är jag så nere. 😔

3,5 månad sen jag slutade med Cerazette minipiller efter att ätit dem till och ifrån uppåt 7-8 år, så kan ju egentligen inte ta för givet att kroppen är redo, men man hoppas ju.. 

ge inte upp hoppet❤️❤️ vi hoppas på en fortsatt utebliven mens och ett kommande plus. 

jag fick liksom negativt två dagar på raken och sedan svagt positiv dagen efter så hopp finns det för dig med. 

• Syskonförsök

Men åh! 

det KAN vara för tidigt för det testet och det hoppas vi såklart alla på <3 

annars kanske du även varit med om det jag själv varit med om tre gånger på raken - kemisk graviditet! 

Det innebär att en ofta plussar väldigt svagt innan bim men ägget fäster bara ?delvis?. OM det är en sådan så försök tänka att kroppen åtminstone är på god väg och försöker så snart är det din tur ❤️

MEN med det sagt håller jag såklart fortfarande tummarna att det står GRAVID inom någon dag istället!

Sannet skrev 2023-01-30 08:30:17 följande:

Jag är helt tom.. 
    Tog ett CB ultra tidigt imorse som så vackert printade ?Inte Gravid?. Vill bara gråta. 😔
    Inte ge upp än, det är ju 2-3 dagar till BIM om man utgår från 24 dagar sedan ÄL, men just nu är jag bara så ledsen. Jag HATAR det testet. Den texten är så otroligt svår att se!! 😔

• Syskonförsök

Ja det är SÅ tröttsamt det där? jag håller tummarna att det inte är inbillning nu utan din tur denna gång ❤️

Laura90 skrev 2023-01-30 10:32:23 följande:
    Samma här... 7e försöket och jag försöker bara ignorera alla gravidsymtom :( Har superont i brösten men det har jag alltid mellan ägglossning och mens numera... Ska testa tidigt på onsdag men ställer in mig på att det är kört även denna gång.
  • alleb

Tant röd kom tidigare än beräknat, så jag hoppar av denna tråd. Och hoppas på att det blir någonting nästa månad istället 🙏🏼l

Lycka till nu alla andra❤️

• Syskonförsök

Jag är så nyfiken att jag har lust att säga köp två digitala, kissa inte på några timmar och drick inte massor och testa redan ikväll!!! Tror fasen de kommer säga gravid så pass starkt det ändå syntes på ditt test häromdagen redan!!! 

Dollooo skrev 2023-01-30 08:25:55 följande:

jobbar kontorstider och hade slut på tester. Ska köpa ett digitalt idag om jag hinner och sen testa imorgon🥰

återkommer med uppdatering

• Dollooo
    Syskonförsök skrev 2023-01-30 11:53:10 följande:

Jag är så nyfiken att jag har lust att säga köp två digitala, kissa inte på några timmar och drick inte massor och testa redan ikväll!!! Tror fasen de kommer säga gravid så pass starkt det ändå syntes på ditt test häromdagen redan!!! 

Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
  • Zizzom
    Dollooo skrev 2023-01-30 12:03:00 följande:
    Jag drog hem tidigare då dottern mådde dåligt och självklart köpte jag ett test på vägen hem! Och du har så rätt Syskonförsök 🥹🥹 det stod gravid!! Började storböla såklart! ❤️❤️❤️😭 
    Grattis!!! Börjar gråta hör med för din skull! 😭🥰
Svar på tråden BIM februari 2023