• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Håller tummarna för dig @Laura90 !
    hoppas!!! 

hur går det för alla er som snart har BIM? Känner ni något annorlunda? Någon som kommer testa tidigt? 
    håller tummarna för alla! :)

• studerade

Jopp bara jobba på 😜 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-25 21:22:06 följande:

Vad tror vi? Äl idag då? Så bara påt igen? 
  • Sannet

Jag är sååå förvirrad!! 

Har 5-6 dagar till BIM. Gjorde ett graviditetstest nu som väntar nog visade negativt. 

För skojs skull gjorde jag även ett ÄL-test som visade två skarpa streck?!? 

Hade ÄL 18-19/1 (positiva test på både CB och RFSU). Hur i hela friden tolkar jag detta?! 

• pappersdocka
    Sannet skrev 2023-01-27 07:21:07 följande:

Jag är sååå förvirrad!! 

Har 5-6 dagar till BIM. Gjorde ett graviditetstest nu som väntar nog visade negativt. 

För skojs skull gjorde jag även ett ÄL-test som visade två skarpa streck?!? 

Hade ÄL 18-19/1 (positiva test på både CB och RFSU). Hur i hela friden tolkar jag detta?! 

Nu är jag inge expert på äl- test, men är det inte så att de inte visar att ägget faktiskt släppt utan bara att hormonerna ökar? Kan ju vara så att din kropp gjorde ett försök, men ägget inte släppte och nu gör den ett nytt försök?
  • Sannet
    pappersdocka skrev 2023-01-27 08:14:07 följande:
    Nu är jag inge expert på äl- test, men är det inte så att de inte visar att ägget faktiskt släppt utan bara att hormonerna ökar? Kan ju vara så att din kropp gjorde ett försök, men ägget inte släppte och nu gör den ett nytt försök?

Jag har verkligen ingen aning, är helt förvirrad 😳😅
    Testerna visar ju som du säger när hormonet ökar, så det betyder ju inte alltid att ägget släpper liksom. Hade den traditionella ÄL-flytningen någon dag innan testerna. 

Hmm.. får väl bara avvakta och se vad det blir av det. Mens, gravid eller sen ÄL, det återstår att se. Blir galen!! 😅

• trefaldigmästareikärlek

Tack för svar studerande, vi fick till det 24 + 26 så nu får vi vänta och hoppas.
    Pappersdocka : förra månaden visade ältesterna pos drygt 5 dagar innan mens och starkt positivt samma dag som jag fick mens 😂

• studerade
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-01-27 10:24:35 följande:

Tack för svar studerande, vi fick till det 24 + 26 så nu får vi vänta och hoppas.
    Pappersdocka : förra månaden visade ältesterna pos drygt 5 dagar innan mens och starkt positivt samma dag som jag fick mens 😂

Hade samma förra månaden 🤣🤣
  • Dollooo

Hej !!

jag hoppar in här då jag tror BIM är 2/2. 

Fick barn 2022 i januari på 4e försöket och nu vill gärna ha ett syskon till. Detta blir mitt tredje försök. 

har Någon symptom som de vill dela med sig av? 😊

Svar på tråden BIM februari 2023