• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Loulou92
    1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket.
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket
    5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 
    5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöke
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
    14/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    16/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
    20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket

Ägglossning avklarad, in i väntetider ☺️
  • Nellygirl93

En fråga, hur planerar ni sexet inför ÄL? Hur ofta ligger ni runt dem dagarna liksom? Jag tänker att var tredje/varannan dag borde vara tillräckligt?

• studerade
    Nellygirl93 skrev 2023-01-21 21:23:49 följande:

En fråga, hur planerar ni sexet inför ÄL? Hur ofta ligger ni runt dem dagarna liksom? Jag tänker att var tredje/varannan dag borde vara tillräckligt?

Har läst att varannan dag är bäst, vi hade bara fredag och idag tillsammans så hoppas att de räcker. Om jag har ägglossning igår, idag eller imorgon så räcker de.
  • Mmajors

Hej hej!

jag plussade oväntat men välkommet den 2/1 men tyvärr slutade det i missfall. Jag är helt ny i denna resa och ville mest höra om hurvida man törs prova igen innan det gått en mens eller inte..? jag blödde som en lätt mens i 9 dagar och nu vill man ju helst bara på?t igen så snabbt som möjligt Tungan ute

• Nellygirl93

Studerade: Ja precis! Jag vet ju inte än exakt när jag har ÄL (långa oregelbundna cykler) så hoppas man träffar någorlunda 😂

Mmajors: Åh nejje? hoppas på bättre lycka snart igen för er! tror Man kan försöka direkt igen när de ej gått så långt! Har de gått flera veckor kan de va bra att ?blöda ut? ordentligt!

• Foodie92

Nellygirl93: jag har lite som dig, lång cykler som varierar mellan 30-40 dagar 😅 segt
    Kör temp och jag kör ÄL tester i många dagar och kollar sekret för att inte missa 😅

• Nellygirl93
    Foodie92 skrev 2023-01-21 23:11:24 följande:

Nellygirl93: jag har lite som dig, lång cykler som varierar mellan 30-40 dagar 😅 segt
    Kör temp och jag kör ÄL tester i många dagar och kollar sekret för att inte missa 😅

Måste lära mig det där med tempen! 😂 har i efterhand märkt att jag trott ÄL varit över, och väntat på bim, men så visar de sig att de går 1,2,3 veckor och sen ba.. aha de va för tidigt 😂 så irriterande.. 

Fått positivt på CB digitala ÄL test också, fast jag då inte haft ÄL ändå? För mensen kom typ 3-4 veckor efter? 😅 så tappat lusten att regga och velat låta mensen återställas helt, man blir ju knäpp tillslut😂 men nu har vi sagt , skit samma, vi ligger varannan dag tills jag isåfall får mens, så får de bära eller brista 😂
  • Nellygirl93

Detta är mina senaste cykler enligt FLO (började regga när jag slutade med preventivmedel) 

• Mmajors

Nelliegirl93

tack för svar! Det blev i vecka 5-6 och jag har blött rdigt och gjort 2 negativa test så då kanske vi vågar prova. Vi får se. Jag är ändå 34 år gammal så det kanske äe bra att vänta en mens även fast jag inte har all tid i världen. Men det har inte funkat i livet förens nu. 

lycka till alla :)

• Nellygirl93
    Mmajors skrev 2023-01-22 00:43:30 följande:

Nelliegirl93

tack för svar! Det blev i vecka 5-6 och jag har blött rdigt och gjort 2 negativa test så då kanske vi vågar prova. Vi får se. Jag är ändå 34 år gammal så det kanske äe bra att vänta en mens även fast jag inte har all tid i världen. Men det har inte funkat i livet förens nu. 

lycka till alla :)

Okej jag fattar! Känns ju typ också som att kroppen sköter de där, om de tar sig så är väl kroppen redo och om de inte gör de så är den väl inte redo kanske? 

1 månad hit eller dit är ju inte hela världen då men såklart vill man få ett plus helst igår 😂

Fyller själv 30 strax och har inte känt oss redo förrän nu, så är helt bekväm med att vi har väntat och levt som vi velat innan! 

lycka till till oss 😄

Svar på tråden BIM februari 2023