• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Det är absolut något! håller tummarna att de blir starkare ❤️

så här såg min väns test ut bim+2! Eventuellt senare. Hon testade först när mensen var sen ett par dagar. Har du något att jämföra med ;) (lägger in bild)
    Sannet skrev 2023-01-31 09:11:00 följande:

Jag vill verkligen tro, men vågar inte! ❤️❤️❤️  Lite dålig kvalitet här men det ser liksom ut att vara nåt där. 

Det stämmer, det är vanliga RFSU. Oj, alltså BIM+2? Isf ger det ju lite hopp 🥺❤️

• Syskonförsök

Åh!! Försök med bild?! Vill se ❤️

studerade skrev 2023-01-31 09:19:16 följande:

Testade precis med lampa och jag ser något ❤️

• Nellygirl93

Idag kom min mens några dagar före bim!  Äntligen börjar min cykel komma ner på normala antalet dagar så får väl va tacksam för det! Lättare att veta när man har ägglossning då! 

ses i nästa tråd ❤️

• Sannet
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 09:17:01 följande:
    Det är absolut något! håller tummarna att de blir starkare ❤️

så här såg min väns test ut bim+2! Eventuellt senare. Hon testade först när mensen var sen ett par dagar. Har du något att jämföra med ;) (lägger in bild)
    Åååh, tack!!! 😍❤️ Guld värt att ha något att jämföra med när man är så inne i det. 😍

Attans att man inte visste om knepet med lampa! Får testa efter jobbet. 😁

Studerade : håller tummarna för dig! ❤️
  • trefaldigmästareikärlek

Syskongörsök: tack för tips, kanske kör på det nästa månad om det inte tagit sig denna. Jag tog bdg två månader ena månaden med bdg var den månad jag fick en cykel på 40+ dagar.. Fick värmdens vörnevallning igår, så säkerligen har ett ägg släppt/släpper idag då jag dessutom har skärande känsla i livmodern.

Haha ja alltså det hade ju varit en upplevelse, men kan tänkte mig att tvillinggraviditet inte är det lättaste, sen att ha två att rodda i måste ju vara helt galet 🤪😍 

• studerade
    Sannet skrev 2023-01-31 09:11:00 följande:

Jag vill verkligen tro, men vågar inte! ❤️❤️❤️  Lite dålig kvalitet här men det ser liksom ut att vara nåt där. 

Det stämmer, det är vanliga RFSU. Oj, alltså BIM+2? Isf ger det ju lite hopp 🥺❤️

Kolla hur de ser ut när de gått ett litet tag, för mig brukar de synas tydligare ❤️
  • Laura90
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 07:32:50 följande:

Är det fler av  med bim snart som testat? och ni som vi såg något svagt för igår, hur har det gått idag?❤️❤️

Jag ska testa tidigt med clear blue imorgonbitti, BIM 3/2. Enligt clear blue's uträkning på deras hemsida kunde jag inte testa tidigt förrän imorgon så jag håller mig till det :) 
  • PernillaAndersson

Beräknar bim var 4/2 med en cykel på 32 dagar. Igår var det som att dra ur en propp. Blev så förvånad, mina bröst brukar sluta ömma innan mensen kommer men de är fortfarande ömma. Känns tråkigt men bara att hoppa på det igen.

• studerade
    Syskonförsök skrev 2023-01-31 09:20:13 följande:

Åh!! Försök med bild?! Vill se ❤️

ka

Kan inte fota när jag håller mot lampan dock ☺️ 
Svar på tråden BIM februari 2023