Inlägg från: Anonymcola |Visa alla inlägg
  • Anonymcola

BIM februari 2023

Negativt test äl+10 i somras plussade jag ÄL+12/13 svagt men tydligt vet inte exakt när ÄL var, vi försökte inte då Men tappat hoppet om denna gång. Detta var första gången sen vi började med ÄL test som vi lyckades pricka in ÄL så hade en förhoppning att de skulle gå direkt.. Har haft massa symtom som jag inte känt tidigare cykler så nu ger jag upp med att känna efter symtom har nya varje månad känns de som😂 

Hoppas det går bättre för er andra Och grattis till er som plussat!

• Anonymcola

Sommar2020regn: 
    Ja jag blev gravid i somras och vi började försöka efter några månader genom att ta ÄL test men har aldrig lyckats pricka in ÄL förens denna cykel:) så vi försöker bli gravid igen efter missfall i som jag fick sommaren 2022:)

• Anonymcola

Sommar2020regn: 
    Tack, tror tyvärr inte det blev något denna gång men det är bara att fortsätta försöka! Hoppas det bli plus för dig<3

• Anonymcola
    sommar2020regn skrev 2023-02-10 19:06:45 följande:
    Mycket säker att det inte blev det för min del, kanske för att jag för första gång verkligen "försökt". Nästa månad blir det fri lek och inga kontroller
    Ja jag känner lite samma att vi bara tar det som det kommer nu är less på alla tester och att känna efter varje månad😅 
Svar på tråden BIM februari 2023