BIM februari 2023
Tjoho!
Hade glada gubben lörd 4/2 efter att fredag 3/2 varit hos gynekologen som bekräftade treskiktad slemhinna på 8 mm o en follikel på ca 21 mm, då också m rejäl molvärk. Fick till det 3 och 4e men inte därefter, håller tummarna.
Har varit gravid 2 (3 men gång för 16 år sen) tidigare varav en gång med mycket tidiga symtom och plussade sent, juli 2020, trots tvillingar. Och en gång nu i oktober 2021 då jag plussade typ ÄL+10, ca 2-3 dagar innan BIM. Den graviditeten blev dock avslutad.
Har nu enl min enkla mensapp beräknad mens ons-tors denna vecka och känner inte igen symtomen som jag hade med mina tidigare två graviditeter. Då hade jag tydlig molvärk, senast antecknade jag ned den typ ÄL+9 o testade därefter +10.
Idag har jag dock haft en väldigt konstig känsla i livmodern, mer som stickningar och ilningar. Detta har pågått till o från hela dagen. Har heller inga dragningarna/ ilningar i brösten som när mjölken rinner till, men det kanske kommer senare?
Har haft en del "snoriga" slemflytningar, som vid ÄL. That's it.
Tänkte inte testa mig före torsdag eftersom jag inte har några symtom, om inte det här ilandet skulle kunna vara ett symtom? Någon som känner igen sig?