• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Sanlin90
    Foodie92 skrev 2023-02-15 08:39:04 följande:

Sanlin: Härligt dock med högre temp låter lovande ! Min temp sjönk lite från igår med fortfarande högt, tycker grafen ser bra ut så nu är de nervöst att de bara ska dippa 😶

Tycker min graf ser bra ut med har uteslutit äl+7 låga temp på ff men inte nc och den på nc ser ju lovande ut då, jag har väldigt intensiv molvärk, med dottern fick jag ta panodil för den va så illa så hoppas ju, har inte haft mensvärk såhär illa sen hon föddes utan bara lite lätt dagen innan mens nu är det typ 3 dagar kvar till mens och jag är på fag 2,5 med molvärk. 
  • Syskonförsök

Här tror jag minsann äl +7 är implantationsdipp!!! ca 3 dagar efter det brukar tester kunna börja visa som tidigast ! ;) när ska du testa??

Sanlin90 skrev 2023-02-15 08:44:35 följande:
    Tycker min graf ser bra ut med har uteslutit äl+7 låga temp på ff men inte nc och den på nc ser ju lovande ut då, jag har väldigt intensiv molvärk, med dottern fick jag ta panodil för den va så illa så hoppas ju, har inte haft mensvärk såhär illa sen hon föddes utan bara lite lätt dagen innan mens nu är det typ 3 dagar kvar till mens och jag är på fag 2,5 med molvärk. 
  • Syskonförsök

Det är precis runt bim som den brukar slå om till 2-3 veckor! Ibland innan för någon och efter för någon. De har lite att göra med när ägget faktiskt fäst hur mycket hormonerna hunnit höjas med. :) Så de stämmer nog 🥰

siris skrev 2023-02-15 08:09:49 följande:

Plussade i förgår, och idag är mensen beräknad att komma. 

idag när jag testade mig så vidade testet gravid 2-3 veckor? Stämmer verkligen det? Sist så har jag för mig att jag fick 1-2 veckor vid mensdagen. 

2-3 veckor känns lite väl starkt, eller långt gånget, eller är det bara jag som inte tänker rätt? 

det är ju givetvis superbra att det visar starkt så inte det😅

• Foodie92
    Sanlin90 skrev 2023-02-15 08:44:35 följande:
    Tycker den ser superbra ut ! Att den ökar efter dippen är ju bara positivt, kan ju vara en implementeringsdipp 🤩 ska bli spännande att följa !

Min är inte lika exciting, håller sig hyfsad jämn bara
  • jordgubbsfelle
    Hej alla och grattis till plussen! ❤️

En fråga! Jag har testat positivt på ÄL-test CB digitala tre dagar i rad nu. Aldrig hänt innan. Ägget ska väl lossna 24-48h efter positivt ÄL-test? 🤔 någon som varit med om detta som vet vad de beror på? För då har alltså mitt ägg fortfarande inte släppts?

Jag har cyklar på 90-160 dagar och har bara ÄL ca tre gånger om året. kan de ha något med det att göra? Min förra ÄL i november visade bara positivt två dagar dock.
  • Ellie21
    t123 skrev 2023-02-14 23:04:23 följande:
    Ja! Så får vi väl se om datumet ändras nåt senare 😊 Ja absolut! Det är inte mycket att göra, oron finns där och spökar. Men jag försöker vara glad och tänka på annat så mycket det går just nu! Har du flyttat över till BF oktober-gruppen också nu? 😀
    Det har jag 😊
  • Sanlin90

Syskonförsök jag testade helt blankt både igår och idag så hopps på imorgon!!

Foodie jämn temp är ju med bra värre om den dippar ju!

• Syskonförsök

Skulle tro att ägget försöker släppa! Bäst att ta temp för att faktiskt se när ägget släpper kan jag tipsa om❤️

jordgubbsfelle skrev 2023-02-15 10:35:46 följande:
    Hej alla och grattis till plussen! ❤️

En fråga! Jag har testat positivt på ÄL-test CB digitala tre dagar i rad nu. Aldrig hänt innan. Ägget ska väl lossna 24-48h efter positivt ÄL-test? 🤔 någon som varit med om detta som vet vad de beror på? För då har alltså mitt ägg fortfarande inte släppts?

Jag har cyklar på 90-160 dagar och har bara ÄL ca tre gånger om året. kan de ha något med det att göra? Min förra ÄL i november visade bara positivt två dagar dock.
  • jordgubbsfelle
    Syskonförsök skrev 2023-02-15 11:52:24 följande:

Skulle tro att ägget försöker släppa! Bäst att ta temp för att faktiskt se när ägget släpper kan jag tipsa om❤️

Yes! Har tempat men ej fått någon höjning än?
  • Laura90
    jordgubbsfelle skrev 2023-02-15 14:55:12 följande:
    Yes! Har tempat men ej fått någon höjning än?
    Då har ägget inte släppt än så ligg på! 
Svar på tråden BIM februari 2023