BIM februari 2023
Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida?
Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida?
Grattis alla som har plussat!! Jag uppdaterar tråden, gillar att följa och se när folk plussar :) Ser att det är många som precis haft BIM eller har BIM om ett par dagar? Hur går det för er? Symtom? Testar ni? Väntar ni till efter BIM?
Jag känner att mensen är på gång, trodde att jag fick den igår men så var det bara flytningar, haft lite mer än tidigare denna månaden. Mannen kände att det var halare än vanligt några dagar efter ÄL, så ÄL kan ha varit sen denna månad (vi använder inte ÄL test). Fick också ömma bröstvårtor för ett par dagar sedan. Hade nästan konstant ömma bröst efter att jag slutade med piller i somras, men inte känt något de två senaste cyklerna. BIM igår på en 29 dagars cykel, men min varierar från 25-32 dagar. Ska vänta till tisdag eller onsdag för att testa om mensen inte dykt upp innan.
Plussat:
Dollooo
Blomman8877
Lola92
Qwerty1988
Fyran4
1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
2/2 Dollooo, 3e barnet, tredje-fjärde försöket
3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket
3/2 Blomman8877,2à barnet, 1e försöket
4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.
4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
4/2 Nellygirl93, 1 barnet
4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket
4/2 Magnolia010, 1 barnet
5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket?
5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
7/2 timochi, 1a barnet
7/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket
8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöke
8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC
9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
9/2 Qwerty 4e barnet, 3e föröket.
10/2 Linneaeli 2a barnet 8e försöket
11/2 shethegirl 2a barnet 6 försöket
12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
12/2 Cykelhjul, 1a barnet
13/2 Ellie21, 2a barnet, 13de försöket
14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
14/2 Ems99, 1a barnet, 5 försöket
15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
16/2 Siris, 2a barnet, 1a försöker efter mf
16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
16/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3
19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall.
20/2 Foodie, 1a barnet
20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket
20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10
21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket
21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket
23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket
24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket
28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket
28/2 - Sannet - 1:a barnet, 2:a försöket
Ellie21: du har ju väldigt många avvikande tider du tempar på. Hur ser det ut om du justerar de siffrorna?
brukar du ha så sen ÄL?
Ellie21: du har ju väldigt många avvikande tider du tempar på. Hur ser det ut om du justerar de siffrorna?
brukar du ha så sen ÄL?
Inte personligen men läst flera som fått i andra temptrådar, så länge den är högre än vanligt som inte dimper under linjen så har du chans 😊
Hej,
jag har glömt bort tråden och mensen kom en vecka tidigare vilket också jag visste om pga trackat ägglossningen med temp.
bättre lycka nästa gång. Hoppas på många plus i tråden 😍
Tror ni på positivt eller spökstreck?
Vågar inte riktigt tro på positivt då min temp bettet sig så konstigt, vaknade i natt och trodde det var morgon. Tempade och hade 36.0 var säker att mensen var påväg men hade 36.5 igen på morgonen. Ingen mens syns till än men är på ca bim-2 😅
Har också känt tidigare tecken på graviditet förrut, typ lätt illamående, ömma bröst och ont i magen. Känner inget nu så är oroligt 🙈
Sorry för låbt inlägg men vi har försökt över ett år så vill så gärna att det ska bli ett plus ❤️
Jag tror att jag plussade idag, på äl+11. Vågar inte tro nåt efter en kemisk graviditet förra cykeln och MA i december! Men hoppas 🙈
Tack för alla svar, köpte ett Ultra tidigt test, orkade inte vänta till imorgon och titta 🙈❤️
Tack för alla svar, köpte ett Ultra tidigt test, orkade inte vänta till imorgon och titta 🙈❤️
Men grattis!! Jag tänkte först skriva att de säkert funkar idag men en vet ju aldrig och morgonurin är säkrast!! ;)
Plussat:
Ett nervöst försök med ett tidigt test idag på morgonen, på BIM-3 så lyckades det stå GRAVID!!👏🏼
Dock har jag så svårt att landa i det och våga glädjas, då jag fick tidigt missfall i jan. Plussade och 4 dagar senare fick jag kraftig blödning. Hade jag inte plussat hade jag endast tänkt att mensen var sen. Så nu får man ta en dag i taget och försöka ligna nerverna!
Grattis till alla plus 🥳❤️
Ni som är gravida, känner ni några symptom? Är bara i v.5 men blir lite orolig då jag hade ömma bröst, illamående och öm om magen redan i v.4 med förra graviditeten 🙈 Känns ju inte på riktigt just nu 😅