• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • jordgubbsfelle
    ladylovely skrev 2023-02-16 09:30:33 följande:

Jag har ett digitalt hemma men tänker tvinga mig att vänta till imorgon bitti ☺️

Wow!!!! Vågar typ säga grattis! tycker de är ett väldigt tydligt otydligt streck 😂😍❤️ så kul!!!!!!
  • ladylovely
    jordgubbsfelle skrev 2023-02-16 09:34:14 följande:
    Wow!!!! Vågar typ säga grattis! tycker de är ett väldigt tydligt otydligt streck 😂😍❤️ så kul!!!!!!
    Jag törs inte bli överlycklig än 😅 jag måste se det på ett digitalt och se det öka innan jag tror på det.
    Man blir som skadad efter missfall och vågar inte riktigt lita på kroppen.
  • Sannet
    ladylovely skrev 2023-02-16 09:27:42 följande:
    Vad tror vi om dethär då... Blir det ett plus tro eller är det spök? Dom har varit helt blanka innan. 😅

Jag ser definitivt något också!! 😍

Mitt spökstreck på just sånt test var inte så tydligt som ditt, så det borde inte vara spökstreck. Det ser dessutom lite rosa ut? Spöksrreck är oftast grå har jag läst. 

Håller tummarna för dig!! ❤️ Vilken BIM är du på? 

• trefaldigmästareikärlek

Åh så kul det är att följa alla här 😭 Känns som att det är en bra månad, mycket plus. Stort grattis till alla som lyckats ❤️

Vet inte alls vart i cykeln jag är. Vi har dock varit duktiga och regelbundna med 3 dgr mellan ungefär. Idag har jag molvärk och ont i brösten - rejält ont i brösten, men inget annat, misstänker att mensen är på g. 🤷?♀️ 
    Men det känns inte lika jobbigt nu. Nu vet vi hur vi behöver förhålla oss. 

• ladylovely
    Sannet skrev 2023-02-16 10:00:20 följande:

Jag ser definitivt något också!! 😍

Mitt spökstreck på just sånt test var inte så tydligt som ditt, så det borde inte vara spökstreck. Det ser dessutom lite rosa ut? Spöksrreck är oftast grå har jag läst. 

Håller tummarna för dig!! ❤️ Vilken BIM är du på? 

Helt ärligt så har jag inte en blekaste aning. Min förra cykel var bara 16 dagar.  Går jag efter det är jag på bim -1 alt bim -2 idag. 
    Hade äl sen 4/2 och kände nålstick och rejäl molvärk och sträck i ligament den 12/2.
    Testat med stickor varje dag,  i tisdags var det digitala negativt. Inte förrän idag var det ett rosa streck på sticka. 
  • Embarazada
    ladylovely skrev 2023-02-16 09:27:42 följande:
    Vad tror vi om dethär då... Blir det ett plus tro eller är det spök? Dom har varit helt blanka innan. 😅

Positivt 🥰

Hur många dagar efter ÄL är du?

• ladylovely
    Embarazada skrev 2023-02-16 10:16:47 följande:

Positivt 🥰

Hur många dagar efter ÄL är du?

12 dagar efter ☺️
  • t123
    Sanlin90 skrev 2023-02-16 10:54:20 följande:

Vågar ni säga något?
    Tycker verkligen att det syns!! Spännande 😀
  • Sanlin90
    t123 skrev 2023-02-16 11:25:06 följande:
    Tycker verkligen att det syns!! Spännande 😀
    Blev orolig för det inte syns något på babyplan tidiga men hoppas på imorgon eller fredag, med dottern plussa jag på vanliga test i v 3+6 skulle va 3+3 nu om jag är gravid?är så rädd att det ska va spök har ju fortfarande den där intensiva känslan av att vara gravid.
    Inga direkta symtom bara molvärk och ont i huvudet typ. 
Svar på tråden BIM februari 2023