• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • studerade

Grattis till alla som fortsätter att + ❤️❤️❤️❤️ fick mitt efterlängtade 2sträck på äl testet idag så nu bör nedräkningen 😍😍😍😍😍

• Syskonförsök

Håller med! Mina spök var inte så tydlig på de där så jag lutar också mot att tro plus ❤️🥰 (lägger in bild på mina spök att se i jämförelse)

t123 skrev 2023-02-16 16:01:32 följande:

Jag tycker att det ser för tydligt ut för att vara spökstreck! Men man vet såklart aldrig. Men testa igen imorgon 😀

• Sanlin90

Kommer troligen testa ihjäl mig tills jag antibgen börjar blöda eller testerna är slut med tydliga plus haha

• Sanlin90

Inte så mycket molvärk idag men fruktansvärt ont i huvudet Och sen typ känns det som nålar i underlivet?!

• Syskonförsök

Stickningar brukar vara ett gott tecken🥰

Sanlin90 skrev 2023-02-16 17:07:33 följande:

Inte så mycket molvärk idag men fruktansvärt ont i huvudet Och sen typ känns det som nålar i underlivet?!

• hopemalin

Syskonförsök: Tack för ditt lugnande svar 🥰 Ingen smärta eller molvärk alls idag, jag hoppas att det inte betyder något särskilt 🥰❤️

• Sanlin90
    Syskonförsök, man borde skrivit upp från förra gången! Jag får sköljar av illamående med men tycker det beror på huvudvärken :/ tror jag är något doftkänslig kanske, igårkväll fick sambon gåno spraya i badrumet efter att katten varit på lådan! idag har jag känt mer när jag bytt blöja på dottern. 
  • Syskonförsök

Så spännande! Vad tar du för test imorgon??❤️

Sanlin90 skrev 2023-02-16 17:56:35 följande:
    Syskonförsök, man borde skrivit upp från förra gången! Jag får sköljar av illamående med men tycker det beror på huvudvärken :/ tror jag är något doftkänslig kanske, igårkväll fick sambon gåno spraya i badrumet efter att katten varit på lådan! idag har jag känt mer när jag bytt blöja på dottern. 
  • Syskonförsök

Jag minns från när jag väntade dottern att jag knappt kände något mer än när ägget fäste! så nog allt kan det vara något ❤️

hopemalin skrev 2023-02-16 17:19:09 följande:

Syskonförsök: Tack för ditt lugnande svar 🥰 Ingen smärta eller molvärk alls idag, jag hoppas att det inte betyder något särskilt 🥰❤️

• Syskonförsök

När kommer du testa hopemalin?? Hur tidigt?😍 jag kan inte bestämma mig, vet att jag BORDE vänta till bim med tanke på alla mina kemiska graviditeter men jag tror inte jag kan hålla mig 🙈 jag vill veta så tidigt jag kan om de är något eller inte, för nyfiken! Än så länge känns det inget speciellt men försökt tempa och den gick ner lite idag vilket KAN tyda på implantation så förhoppningarna finns ju. 🥺

Svar på tråden BIM februari 2023