• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Miss Demeanor)

Ibland undrar man lite över sig själv. Skulle iväg på jobbresa och hoppa i firmabilen med två kollegor kl 8.15 men min darling bad så vackert om ett möte innan han skulle in till sitt jobb så då fick det bli i den stora parken närmast mitt företag.

Tog taxi dit och slängde in väskorna kl 7. Det vore skumt att gå igen en vanlig dag men mitt i semestertid lyckades jag smita in och ut utan att bli sedd. Gick vägen ner till parken i min lösa tunna långklänning, bara en knallröd BH under.
    Vi hade bestämt att ses 50 m in i parken, då jag inte ville bli sedd av kollegor som kom i bil den vägen.

Då jag var lite tidig gick jag igenom privathusen där det faktiskt bor folk i denna välkända park, och scoutade mig sedan fram till en servicebyggnad. Bakom den kunde man smita in och där var en liten öppen plats omgiven av träd och busksnår, ett par stora stenblock i höfthöjd och ett litet räcke precis bakom för att skydda mot ett porlande dike som dolde ljud. Bra... Bara två sömniga hundägare passerade på den 10 m sträcka som var gångväg förbi infarten till den gömda ytan. Men stenarna var precis där man hade sikt från gångvägen om man vred huvudet till vänster.

Jag textade en anvisning och han kom efter. Punktlighet är vår styrka och bestämmer man 07.20 så blir det exakt det. Vi kysstes och han kände som vanligt efter hur våt jag blev. Jag la ned en liten handduk på stenen för att slippa fukt och lutade mig över. Då hade vi båda uppsikt framåt mot den förbipasserande gångvägen men den var säkert 30 m bort.

Han började ta mig bakifrån, bestämt. Han hade ett jobbigt möte framför sig och det kändes. Men snart tog lusten över och han drog sig ur så jag fick gå ned på knä och suga hans underbara kuk, medan vattnet porlade och fåglarna kvittrade omkring. Sen blev det en hetsig finish medan han hade fingrar i mig. Han kom så mycket att han nästan skämdes och torkade av mig lite först med en våtservett för att rädda klänningen innan han städade upp efter sig med sin sköna tunga.

Det var skönt och hett men lite för obekvämt att sitta bakåtsträckt på en knagglig sten och försöka nå orgasm när man har blåmärken på knäna av singel, så jag gav faktiskt upp den gången. Tackade för uppmärksamheten med kyssar och vi lämnade sedan parken åt varsitt håll. På jobbet smet jag fort in på toaletten, fixade till mig och tog på trosor, och var sen extra glad och trevlig mot mina manliga kollegor när vi började vår resa.

Han får kompensera mig nästa gång.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-20 21:00:20 följande:

Ibland undrar man lite över sig själv. Skulle iväg på jobbresa och hoppa i firmabilen med två kollegor kl 8.15 men min darling bad så vackert om ett möte innan han skulle in till sitt jobb så då fick det bli i den stora parken närmast mitt företag.

Tog taxi dit och slängde in väskorna kl 7. Det vore skumt att gå igen en vanlig dag men mitt i semestertid lyckades jag smita in och ut utan att bli sedd. Gick vägen ner till parken i min lösa tunna långklänning, bara en knallröd BH under.
    Vi hade bestämt att ses 50 m in i parken, då jag inte ville bli sedd av kollegor som kom i bil den vägen.

Då jag var lite tidig gick jag igenom privathusen där det faktiskt bor folk i denna välkända park, och scoutade mig sedan fram till en servicebyggnad. Bakom den kunde man smita in och där var en liten öppen plats omgiven av träd och busksnår, ett par stora stenblock i höfthöjd och ett litet räcke precis bakom för att skydda mot ett porlande dike som dolde ljud. Bra... Bara två sömniga hundägare passerade på den 10 m sträcka som var gångväg förbi infarten till den gömda ytan. Men stenarna var precis där man hade sikt från gångvägen om man vred huvudet till vänster.

Jag textade en anvisning och han kom efter. Punktlighet är vår styrka och bestämmer man 07.20 så blir det exakt det. Vi kysstes och han kände som vanligt efter hur våt jag blev. Jag la ned en liten handduk på stenen för att slippa fukt och lutade mig över. Då hade vi båda uppsikt framåt mot den förbipasserande gångvägen men den var säkert 30 m bort.

Han började ta mig bakifrån, bestämt. Han hade ett jobbigt möte framför sig och det kändes. Men snart tog lusten över och han drog sig ur så jag fick gå ned på knä och suga hans underbara kuk, medan vattnet porlade och fåglarna kvittrade omkring. Sen blev det en hetsig finish medan han hade fingrar i mig. Han kom så mycket att han nästan skämdes och torkade av mig lite först med en våtservett för att rädda klänningen innan han städade upp efter sig med sin sköna tunga.

Det var skönt och hett men lite för obekvämt att sitta bakåtsträckt på en knagglig sten och försöka nå orgasm när man har blåmärken på knäna av singel, så jag gav faktiskt upp den gången. Tackade för uppmärksamheten med kyssar och vi lämnade sedan parken åt varsitt håll. På jobbet smet jag fort in på toaletten, fixade till mig och tog på trosor, och var sen extra glad och trevlig mot mina manliga kollegor när vi började vår resa.

Var härlig en berättelse. Det som att vara där, vara med? 
    Synd om dig att du inte fick komma, men jag tror på att du kommer ta revansch på en annan tid. Cool

Ser verkligen fram till att läsa fortsättningen, nä du tar den.{#emotions_dlg.flower}

• Gaskarl
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-07-20 21:00:20 följande:

Du skriver helt underbart, väldigt upphetsande och viss igenkänning...Hoppas du får en fin fredag.
  • PunkPyret
    Anonym (???) skrev 2023-07-12 08:39:50 följande:

Läser tråden lite förvånad. Rubriken handlar om vad det sexigaste man gjort, är. En del exempel i tråden (rätt många) handlar inte om att det var sexigt. De handlar om att man själv blev upphetsad av att göra saker så andra kunde se, inte säkert att de som sett ansåg det var just sexigt.

Om jag såg några ha sex med varandra ute så skulle jag inte tycka det var sexigt att titta på. Jag skulle bli illa berörd, det där är privat och främst att jag på inga vis uppskattar att se främmande folks kön. Se hur folk flämtar och svettas är heller inte speciellt sexigt.
    Att någon tex skulle ha sex inne på en toa på en nattklubb och någon annan ryckte upp dörren och såg, är inte sexigt, bara ofräscht. 

Därför tyckte jag att den sortens exempel i tråden inte riktigt stämmer med rubriken. TS egna exempel på vad som kan vara sexigt stämmer bättre med rubriken. 

Håller inte alls med dig. Att se andra (som vill visa upp sig) eller att själv bli sedd ¨in action¨ är det sexigaste jag kan tänka mig
  • Anonym ((arbetare))
    Anonym (Exet) skrev 2023-07-12 06:27:43 följande:
    Härligt och spännande att ha sex på en strand.
    Lidingö för vår del  
    Såg ett par på Lidingö. Det var trevligt att se.
    Kanske var det ni ;)
  • Anonym (Hobbyfemboy)

Av olika anledningar hamnade jag på en av stadens högst belägna utsiktsplatser, lutade över en parkbänk och blev påsatt av fyra okända män.
    Gayhistorier brukar inte var så uppskattade här så jag spar detaljerna.

• Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 18:23:49 följande:

Av olika anledningar hamnade jag på en av stadens högst belägna utsiktsplatser, lutade över en parkbänk och blev påsatt av fyra okända män.

Har man sagt A måste man säga B. 
    Det är bara att berätta nu om detaljerna.

Ja jag är nyfiken, och ja jag tycker det är trevligt att få höra detaljerna. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 18:23:49 följande:

Jag vill också höra!
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (53 åring) skrev 2023-07-24 18:53:28 följande:
    Har man sagt A måste man säga B. 
    Det är bara att berätta nu om detaljerna.

Ja jag är nyfiken, och ja jag tycker det är trevligt att få höra detaljerna. 
    Jag var hyffsat ny på bc och visste inte riktigt vad sökte. Jag hamnade på annonsavdelningen och såg att en betydligt äldre man sökte en ung tjej för stränga lekar.
    Mannen angav sig som straight och dominant.
    Något i hans sätt att skriva tände något inom mig och jag tog mod till mig och skrev och frågade om jag kunde få bli använd som tjej.

Jag förväntade mig en totalsågning som svar men fick istället beskedet att om jag var riktigt lydig kunde han tänkas använda mig. Han flyttade över diskussionen till kik och han frågade om jag ville prova anonymsex.
    Hans tydliga ledarstil gjorde att jag inte kunde säga nej när han föreslog allt extremare grejer.
    Till slut landade det i att han samma natt ville ha mig på stadens utsiktsplats, lutad över bänken, ögonbindel på och händerna bakom ryggen.
    Handklovar skulle finnas på plats och han skulle låsa mig så fort han kom fram och låsa upp när han var färdig. Jag hade stränga order om att aldrig ta av ögonbindeln innan han lämnat platsen.

Dealen var att han eventuellt hade med sig sällskap. Jag fick veta ett stoppord.
    Jag fick 30 minuters betänketid och han förväntade sig svar oavsett vad svaret blev.
    Jag kände mig helt ställd för han hade gjort mig både kåt och rädd.
    Vin brukar göra mig lite lydigare så jag tog ett glas vitt och funderade över situationen. 
    Upplägget var precis så slampigt som jag ville ha det, men samtidigt så skrämmande att jag inte visste hur jag skulle hantera det.

Jag bestämde mig för att tacka ja och hoppades på att han kanske skulle mjuka upp mig lite mer.
    Istället fick jag tid och plats som svar och att jag skulle skriva när jag redo.

Timmarna gick och jag gjorde mig iordning och fick i mig lite mer vin. En halvtimme innan angivet klockslag satte jag mig på cykeln och gav mig iväg. Hjärtat nästan hoppade ur kroppen av nervositet.
    Jag hittade bänken han beskrivit, tog fram den kommenderade rekvisitan och skickade mitt okej till mannen.
    Jag lade undan telefonen, drog ner ögonbindeln och la mina händer på ryggen och väntade.
    Sekunder kändes som timmar när jag väntade på att han skulle komma fram. Jag trodde jag skulle höra hans steg på avstånd men mitt bultande hjärta var det enda jag hörde.
    Efter vad som kändes som en timme, men troligen bara var en minut,  hördes plötsligt hans steg alldeles intill mig. Resolut låste han min händer utan att säga ett ord.
    Han drog ner min byxor, gav mig en hård klapp på skinkan och ropade: Nu är hon färdig! Kom får ni se!

När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
    Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse. 
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:34:19 följande:
    När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
    Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse. 
    Shit vilken risk att ta, du är inte klok! Var lite rädd om dig! Hjärta

Men adrenalinet gör ju sitt till i sexet, helt klart. Flört
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?