Anonym (53 åring) skrev 2023-07-24 18:53:28 följande:
Har man sagt A måste man säga B.
Det är bara att berätta nu om detaljerna.
Ja jag är nyfiken, och ja jag tycker det är trevligt att få höra detaljerna.
Jag var hyffsat ny på bc och visste inte riktigt vad sökte. Jag hamnade på annonsavdelningen och såg att en betydligt äldre man sökte en ung tjej för stränga lekar.
Mannen angav sig som straight och dominant.
Något i hans sätt att skriva tände något inom mig och jag tog mod till mig och skrev och frågade om jag kunde få bli använd som tjej.
Jag förväntade mig en totalsågning som svar men fick istället beskedet att om jag var riktigt lydig kunde han tänkas använda mig. Han flyttade över diskussionen till kik och han frågade om jag ville prova anonymsex.
Hans tydliga ledarstil gjorde att jag inte kunde säga nej när han föreslog allt extremare grejer.
Till slut landade det i att han samma natt ville ha mig på stadens utsiktsplats, lutad över bänken, ögonbindel på och händerna bakom ryggen.
Handklovar skulle finnas på plats och han skulle låsa mig så fort han kom fram och låsa upp när han var färdig. Jag hade stränga order om att aldrig ta av ögonbindeln innan han lämnat platsen.
Dealen var att han eventuellt hade med sig sällskap. Jag fick veta ett stoppord.
Jag fick 30 minuters betänketid och han förväntade sig svar oavsett vad svaret blev.
Jag kände mig helt ställd för han hade gjort mig både kåt och rädd.
Vin brukar göra mig lite lydigare så jag tog ett glas vitt och funderade över situationen.
Upplägget var precis så slampigt som jag ville ha det, men samtidigt så skrämmande att jag inte visste hur jag skulle hantera det.
Jag bestämde mig för att tacka ja och hoppades på att han kanske skulle mjuka upp mig lite mer.
Istället fick jag tid och plats som svar och att jag skulle skriva när jag redo.
Timmarna gick och jag gjorde mig iordning och fick i mig lite mer vin. En halvtimme innan angivet klockslag satte jag mig på cykeln och gav mig iväg. Hjärtat nästan hoppade ur kroppen av nervositet.
Jag hittade bänken han beskrivit, tog fram den kommenderade rekvisitan och skickade mitt okej till mannen.
Jag lade undan telefonen, drog ner ögonbindeln och la mina händer på ryggen och väntade.
Sekunder kändes som timmar när jag väntade på att han skulle komma fram. Jag trodde jag skulle höra hans steg på avstånd men mitt bultande hjärta var det enda jag hörde.
Efter vad som kändes som en timme, men troligen bara var en minut, hördes plötsligt hans steg alldeles intill mig. Resolut låste han min händer utan att säga ett ord.
Han drog ner min byxor, gav mig en hård klapp på skinkan och ropade: Nu är hon färdig! Kom får ni se!
När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse.