• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (5cm)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-07-28 14:39:16 följande:

Sexigt, tja. Hänt att jag öppnat naken när något bud kommit och knackat på dörren.

Har det hänt att någon fått komma in och "leverera"?
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (5cm) skrev 2024-07-28 19:18:40 följande:
    Har det hänt att någon fått komma in och "leverera"?
    Nej, vill inte att de ska riskera att bli av med jobbet. De hade nog haft svårt att hålla tyst om en sådan sak...ha ha...
  • Anonym (5cm)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-07-28 21:25:57 följande:
    Nej, vill inte att de ska riskera att bli av med jobbet. De hade nog haft svårt att hålla tyst om en sådan sak...ha ha...
    Du har ju ett fint samvete du som tänker på det viset! Men du har varit lite sugen.......
  • PunkPyret
    Anonym (5cm) skrev 2024-07-28 19:17:35 följande:
    Snackade med en kille på bc... Han hade knullat över 1000 st och är bara 27 år gammal. Han har en kuk på 24 cm enligt honom själv. 
    Jaha, ja det var ju betydligt fler än jag på betydligt kortare tid. Verkar nästan ansträngande Glad
  • Anonym (5cm)
    PunkPyret skrev 2024-07-31 00:46:07 följande:
    Jaha, ja det var ju betydligt fler än jag på betydligt kortare tid. Verkar nästan ansträngande Glad
    Det låter sjukt nästan... Tänk om han började ib liten skala runt 15 årsåldern  med en i veckan fram till 20 år. Mellan 20 och 27 skulle jag få knullat 750 stycken dvs drygt två i veckan i snitt. Olika tjejer hemma tiden och do kan man väl tänka att en hel del har knullats mer än en gång. Så Ja det verkar ansträngande. Inte för antalet knull men att få ihop det hela.
  • Anonym (Hmm)

Tänk att det finns killar som betraktar det som en merit - säger väl också en del om tjejerna kan man tycka....

• Anonym (Caroline)
    Anonym (5cm) skrev 2024-07-31 08:12:13 följande:
    Det låter sjukt nästan... Tänk om han började ib liten skala runt 15 årsåldern  med en i veckan fram till 20 år. Mellan 20 och 27 skulle jag få knullat 750 stycken dvs drygt två i veckan i snitt. Olika tjejer hemma tiden och do kan man väl tänka att en hel del har knullats mer än en gång. Så Ja det verkar ansträngande. Inte för antalet knull men att få ihop det hela.
    Allt som skrivs på Bodycontact stämmer....ha ha ha....
    Min kompis hängde där och fick över 100 knullinviter första timmen, sjukt...
  • Meddelande borttaget
  • Folke63

Hustrun och jag ligger på nakenbadet och retas lite med kyssar och smek, näst intill grovhångel. Det slutar med att hon rider mig.

• Son94

Sexigt vet jag inte men spännande för mig.
    Vid pissoar på en mack, hastigt in och märkte inte att det var en man bredvid mig först. Märkte när ljudet från mig började avta att det kissades bredvid. Kollade över i shock tror jag eller rädsla vette fan. Hursom. Han började nog få stånd när jag tydligt kollade över för efter någon sekund bara efter det visade han upp sig och då var det hårt.
    Det är otalad etikett att inte ställa sig bredvid nån i pissoar typ men tänkte nog inte mycket den dagen. Tur för mig iallafall i slutändan.
    Blev också rak därnere, visade för varandra och vi båda avslutade snabbt oss själva.
    Skulle aldrig planerat något sånt men glad för upplevelsen.

• haddock2

Granntanten lastade ur sin bil utanför mitt kök och när jag gick in i köket och hon såg mig naken. Jag gjorde klart i köket och fick stånd under tiden. Hon titttade på mig hela tiden. 

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?