Inlägg från: Anonym (5cm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (5cm)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

PunkPyret skrev 2024-07-28 10:25:54 följande:
    Jag hann se en fråga om hur många innan den togs bort (varför?)
    Ja, jag har inte fört bok så det har jag inte något svar på egentligen. Lite synd kanske, hade man gjort en liten anteckning varje gång så hade man nu kunnat minnas många sköna stunder som jag annars glömt. Typ ¨Axel i källaren eller Peter på balkongen¨ eller liknande. 
    Men totalt i livet några hundra, kanske 3-400 gissningsvis. Det är inte så extremt mycket på 30 år tycker jag. Och mer än hälften av dessa var under några vilda år från 16-17-årsåldern tills jag blev sambo och så småningom fru c:a 5 år senare. 
    Snackade med en kille på bc... Han hade knullat över 1000 st och är bara 27 år gammal. Han har en kuk på 24 cm enligt honom själv. 
  • Anonym (5cm)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-07-28 14:39:16 följande:

Sexigt, tja. Hänt att jag öppnat naken när något bud kommit och knackat på dörren.

Har det hänt att någon fått komma in och "leverera"?
  • Anonym (5cm)
    Anonym (Caroline) skrev 2024-07-28 21:25:57 följande:
    Nej, vill inte att de ska riskera att bli av med jobbet. De hade nog haft svårt att hålla tyst om en sådan sak...ha ha...
    Du har ju ett fint samvete du som tänker på det viset! Men du har varit lite sugen.......
  • Anonym (5cm)
    PunkPyret skrev 2024-07-31 00:46:07 följande:
    Jaha, ja det var ju betydligt fler än jag på betydligt kortare tid. Verkar nästan ansträngande Glad
    Det låter sjukt nästan... Tänk om han började ib liten skala runt 15 årsåldern  med en i veckan fram till 20 år. Mellan 20 och 27 skulle jag få knullat 750 stycken dvs drygt två i veckan i snitt. Olika tjejer hemma tiden och do kan man väl tänka att en hel del har knullats mer än en gång. Så Ja det verkar ansträngande. Inte för antalet knull men att få ihop det hela.
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?