Anonym (53 åring) skrev 2023-07-24 20:19:52 följande:
Det är nog att få höra vad som verkligen hänt som lockar
Ledaren som var först fram gav mig först lite smisk på rumpan medans jag hörde hur de andra började ta av sin byxor.
Jag hade räknat med rejält hårda tag men ledaren vidade sig vara en riktig gentleman som trots sin tuffa framtoning försiktigt särade mina skinkor och började slicka mig.
En tunga i rumpan gör mig omåttligt kåt och får mig att slappna av på ett svårbeskrvligt vis.
När min rumpa var ockuperad påpekade ledaren att min mun var fullt användbar och genast kånde jag något varmt välbekant mot mina läppar.
Den första kuken som gled in min mun var bpde liten och orakad och en besvikelse infann sig.
Ledarens sköna tunga höll mig dock i gott mod och när den lilla kuken började växa svällde den betydligt mer än jag väntat. Ännu en glad överraskning tänkte jag trots att jag inte är så förtjust i att få hår i munnen.
Mannen som hade sin kuk i min mun frågade ledaren om det var okej att trycka kuken i halsen på mig. Ledaren svarade att saken inte var diskuterad men att det fanns ett stoppord, så han föreslog att han skulle testa och se hur slynan reagerade.
Att de talade över huvudet på mig och objektifierade mig kändes både skönt och skamset på samma gång.
Just deapthroat hade jag alltid varit villig att testa och alltid haft en önskan om att behärska till fullo. Men en smal hals och känslig kräkreflex hade hindrat mig från att bli det proffs jag önskat.
Så när mannen tog tag i mig huvud och börja trycka in sin håriga kuk var jag osäker på hur djupt han skulle få in den, men helt säker på att jag skulle börja hulka.
- Hon verkar inte protestera i alla fall.
Säger mannen som munknullar mig.
Hans kuk har nått mitt svalj vilket han märker. Han stannar vant upp och fortsätter inte forcera när det tar stopp utan låter kuken vila en stund mot mitt svalj. Jag känner hur salivproduktionen ökar och kuken har stannat en milimeter från där kräkreflexen brukar börja.
Jag tycker att det känns oväntat bekvämt med kuken mot mitt svalj och vill verka duktig så jag försöker självmant trycka på för att få kuken djupare.
Mannen uppmuntrar mitt initiativ och säger till ledaren att jag verkar ivrig.
-Ge henne det hon vill ha! Säger ledaren samtidigt som han trycker in sitt andra finger i min rumpa.
-Hon börjare bli redo för kuk här bak också: fortsätter ledaren.
-Vem vill börja?
Ivrigt hör jag hur en av männen letar sig fram och lägger sin kuk mellan mina skinkor.
-Jag har inte tömt på över en vecka så nu är det fan dags!
Den här mannen har inte samma finnes som ledaren och han börjar ganska oförsiktigt trycka in sin kuk i mig. Räddningen är att han inte alls har lika stor som han i min mun, men det gör ändå lite ont.
Ledaren påpekar att han kan ta det i alla fall lite lugnt och att "hon" ska faktiskt räcka till alla fyra.