• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Sagofé
    Frun1991 skrev 2023-05-17 09:51:06 följande:
    Man lever bara en gång ;)
    Du har såå rätt! Tungan ute
  • PunkPyret
    Frun1991 skrev 2023-05-17 09:38:34 följande:

Har busat en hel del under åren men några saker jag har gjort är:

Knullat längst bak i nattbussen.

Knullat på en nakenstrand massvis med gånger både i Sverige och utomlands och både med publik och utan.

Ett omedvetet "agerande" visserligen men jag hade för några år sedan köpt en ny vit bikiniöverdel med matchande underdel som visade sig bli mer eller mindre "see-through" när den blev blöt vilket jag upptäckte när vi var hos min mans far en sommar och slappnade av i hans jacuzzi, det som kryddade till hela situation var att min man hade blivit sen dit pga jobb så det var bara jag och hans far i jacuzzin när jag insåg det när jag passerade en spegel när jag var in och fyllde på vinglasen.

Blivit knullad på en bänk på en rastplats en sen sommarkväll/natt med ett antal lastbilar parkerade på rastplatsen varav om jag minns rätt minst 2 lastbilschaffisar som tittade från deras hytter.

Knullat utomhus på en massa olika ställen ex. parker, gränder, skogsdungar osv osv.

Gått runt på stan med en stickad top med stora maskor utan bh....ja mina bröstvårtor tittade fram titt som tätt.

Och mycket mycket mer men det här är några smakprov. :)

Härliga minnen att ha! Och att återuppleva kanske. Jag älskar också det där att visa upp mig i en genomskinlig top eller ännu hellre det sista du skriver om en med stora maskor som visar allting. Man känner sig så sexig och så cool och härligt slampig
  • Roadking1963

Forum för sköna minnen och busiga damer. Jag både roas och får puls!!💐

• Anonym (Miss Demeanor)

Fint väder idag...så vad gör man då? Tungan ute

Bestämmer träff ute i ett naturreservat så klart. Kl 9 var vi på parkeringen, med en väska med bra-att-ha-saker, en stor underlagsfilt, handdukar och bekväma kläder.

Gick huvudstigen ner, letade efter ett avskilt ställe. Då kommer han på att vi går upp mot andra sidan reservatet, och så nära toppen för där är det mer plan mark.
    Vi lägger ut filt, handduk, hygiensaker, leksaker, glid, soppåse. Och så av med kläderna.

Han älskar att slicka så det gör han, det är 16-17 grader och jag känner solens sköna värme på min överkropp medan hettan ökar mellan benen. Vi växlar mellan oralt och bakifrån, men plötsligt duckar han fnittrande ner bredvid mig. En joggare passerar strax ovanför oss, på max 8 meters håll!! Ja han fick klart se vad som pågick, svårt att missa.

Hejdlös fnitterattack och en naturlig paus, men äsch, sånt händer. Vi drar på oss lite saker för syns skull och flyttar vårt läger 25 m nedåt, till ett ställe med buskar på tre håll runt. Bättre.

Jag gör honom hård igen i min mun, han håller mig om nacken så jag tar honom ordentligt hela vägen in. Jag tycker om att han gör det. Lutningen på det nya stället gör det perfekt att jag sedan står på alla fyra i uppförslutet och han tar mig. Han funderar på nr 2 och leker lite där med tunga och ett finger men vet inte om jag vill för det är första gången så för oss. Jag har övat en del hemma med dildo som en duktig flicka och säger "kom du bara, det var väl det du ville?".

Solvarmt glid rinner över min runda stjärt, han stönar och mumlar om hur vackert det är, och sen kommer han in i mig, helt, men ändå försiktigt. Frågar om det är obehagligt? Det känns faktiskt bättre än okej och jag ger tecken att fortsätta. Jag tar på mig själv tills jag kommer medan han rör sig långsamt och helt fyller mig baktill, han har maximalt stånd nu. Lite paus för nytt glid.

Andra gången han kommer in känns det ännu skönare, mer. Han rör sig fortare, detta kommer inte att ta många sekunder hör jag. Han pumpar och börjar precis spruta, drar ut snabbt och runkar hårt, får en jättelång intensiv orgasm och sprutar resten över mitt sköna hål och kön innan han faller ihop helt förstörd och är borta från världen i flera minuter. Tror inte ens att hot om en kula i pannan hade fått honom att resa sig just då.

Tja, sämre kan man ha det, en solig dag i maj.
    Fast vi glömde bort leksakerna. Cool

• Sagofé
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-05-20 16:12:11 följande:

Fint väder idag...så vad gör man då? Tungan ute

Bestämmer träff ute i ett naturreservat så klart. Kl 9 var vi på parkeringen, med en väska med bra-att-ha-saker, en stor underlagsfilt, handdukar och bekväma kläder.

Gick huvudstigen ner, letade efter ett avskilt ställe. Då kommer han på att vi går upp mot andra sidan reservatet, och så nära toppen för där är det mer plan mark.
    Vi lägger ut filt, handduk, hygiensaker, leksaker, glid, soppåse. Och så av med kläderna.

Han älskar att slicka så det gör han, det är 16-17 grader och jag känner solens sköna värme på min överkropp medan hettan ökar mellan benen. Vi växlar mellan oralt och bakifrån, men plötsligt duckar han fnittrande ner bredvid mig. En joggare passerar strax ovanför oss, på max 8 meters håll!! Ja han fick klart se vad som pågick, svårt att missa.

Hejdlös fnitterattack och en naturlig paus, men äsch, sånt händer. Vi drar på oss lite saker för syns skull och flyttar vårt läger 25 m nedåt, till ett ställe med buskar på tre håll runt. Bättre.

Jag gör honom hård igen i min mun, han håller mig om nacken så jag tar honom ordentligt hela vägen in. Jag tycker om att han gör det. Lutningen på det nya stället gör det perfekt att jag sedan står på alla fyra i uppförslutet och han tar mig. Han funderar på nr 2 och leker lite där med tunga och ett finger men vet inte om jag vill för det är första gången så för oss. Jag har övat en del hemma med dildo som en duktig flicka och säger "kom du bara, det var väl det du ville?".

Solvarmt glid rinner över min runda stjärt, han stönar och mumlar om hur vackert det är, och sen kommer han in i mig, helt, men ändå försiktigt. Frågar om det är obehagligt? Det känns faktiskt bättre än okej och jag ger tecken att fortsätta. Jag tar på mig själv tills jag kommer medan han rör sig långsamt och helt fyller mig baktill, han har maximalt stånd nu. Lite paus för nytt glid.

Andra gången han kommer in känns det ännu skönare, mer. Han rör sig fortare, detta kommer inte att ta många sekunder hör jag. Han pumpar och börjar precis spruta, drar ut snabbt och runkar hårt, får en jättelång intensiv orgasm och sprutar resten över mitt sköna hål och kön innan han faller ihop helt förstörd och är borta från världen i flera minuter. Tror inte ens att hot om en kula i pannan hade fått honom att resa sig just då.

Tja, sämre kan man ha det, en solig dag i maj.
    Fast vi glömde bort leksakerna. Cool

Underbart härligt vackert! HjärtaHjärtaSolig
  • Anonym (Miss Demeanor)

Ingen som är aktiv utomhus i sköna maj, verkligen? Flört

• Anonym (op)

Haft sex på en tunnelbanestation.

• Mrman123

Under undersökningar hos min sexiga mogna tandhygienist är hon väldigt mkt att gnugga sina stora mjuka bröst mot min kropp när hon gräver i min käft.

Tror hon njuter av det. Jag klagar inget. 

• haddock2

Blev avrunkad av min dåvarande fru hemma utomhus och en kvinna gick förbi. Jag såg henne innan hon såg oss och hon hade stannat till en stund. Hon gick vidare efter jag kommit. Det var jävligt upphetsande att veta att hon stod och tittade i smyg. Min fru visste inget förrän jag berättade efteråt. Hon var fullt upptagen?

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?