• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Kristina1958 skrev 2022-09-13 22:40:40 följande:

Det sexigaste jag gjort var på en möhippa för en vän.

Den blivande bruden skulle hoppa ur en van vi lånat och springa ett varv runt den, helt naken, mitt på ett torg i en mindre ort i Sverige.

Hon sa att en av oss andra tre var tvungen att hänga på.

Så det blev jag och hon som sprang en runda runt bilen.

Cirka 15 personer såg det hela.

Vågat!
    Jag var inte en av dom 15... fan... aldrig får man se nåt kul Skrattande
  • Kristina1958
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-14 06:26:50 följande:
    Vågat!
    Jag var inte en av dom 15... fan... aldrig får man se nåt kul Skrattande
    Det gäller att vara på plats när det händer !
  • Anonym (Dalkarlen)
    Kristina1958 skrev 2022-09-14 12:29:17 följande:
    Det gäller att vara på plats när det händer !
    Rätt tid och rätt plats, då kan allt händaFlört
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-11 19:26:54 följande:
    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

Puff - rolig tråd!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (53 åring) skrev 2022-09-16 13:05:46 följande:
    Puff - rolig tråd!
    Ja, och den är fortfarande kvar.
  • Woman Pleaser
    Kristina1958 skrev 2022-09-13 22:57:41 följande:

Lever bara en gång.

Ja det har du rätt i , leva i nuet och ta vara på chanserna man får 
  • Anonym (53 åring)

Det här är ju inte jag gjort då, jag kunde ju mest bara njuta men jag har fått ett fotjob under bordet på en julfest/ personalfest av en arbetskamrat. Med en massa folk runt i kring...

Nån som vill veta mer...Flört

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (53 åring) skrev 2022-09-17 14:04:30 följande:

Det här är ju inte jag gjort då, jag kunde ju mest bara njuta men jag har fått ett fotjob under bordet på en julfest/ personalfest av en arbetskamrat. Med en massa folk runt i kring...

Nån som vill veta mer...Flört

Ja, är du man eller kvinna?
    Och var den skyldige man eller kvinna?
    Ålder på den skyldige?
  • Anonym (Engelska)

Min fru satt på mig på en konsert till vi båda kom, och blev upptäckt??
    musiken stoppad 

• Anonym (Rille)

Det hade man velat se :) 

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?