• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Maria77)
    Sam Ståhl skrev 2022-09-12 13:01:16 följande:
    Helt klart en exibitionist här. Härligt att du vågar och lever ut det du gillar. 

Keep on!

Jag är lite motsatsen. Tycker det är underbart med människor som verkligen gör typ det du gjort. Skulle inte kännas klockrent för mig att försöka nåt liknande men all heder till er som törs och njuter av det.
    Har du fler berättelser du vill låta oss andra få njuta av/ dela med dig av?

/ Sam 
    Haha egentligen är jag rätt pryd av mig men ibland "flyger f-n" i en och man vill spexa till det lite. Men jag är nog rätt tråkig i övrigt. Har inga fler historier heller att bjuda på.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-13 20:00:19 följande:
    Äntligen någon som förstår mig Och är det inte så att vi alla kvinnor vill bli "sedda" egentligen.
    JAG tror det i alla fall.
    Och om en kvinna gillar att vara sexig och utmanande, för MÄN, så är det inget som jag har några invändningar mot.Flört
    Jag vet ju själv hur det känns när det känns pirrigt...
  • Kristina1958

Det sexigaste jag gjort var på en möhippa för en vän.

Den blivande bruden skulle hoppa ur en van vi lånat och springa ett varv runt den, helt naken, mitt på ett torg i en mindre ort i Sverige.

Hon sa att en av oss andra tre var tvungen att hänga på.

Så det blev jag och hon som sprang en runda runt bilen.

Cirka 15 personer såg det hela.

• Man 78
    Kristina1958 skrev 2022-09-13 22:40:40 följande:

Det sexigaste jag gjort var på en möhippa för en vän.

Den blivande bruden skulle hoppa ur en van vi lånat och springa ett varv runt den, helt naken, mitt på ett torg i en mindre ort i Sverige.

Hon sa att en av oss andra tre var tvungen att hänga på.

Så det blev jag och hon som sprang en runda runt bilen.

Cirka 15 personer såg det hela.

Kul. Alltid roligt med folk som vågar släppa loss. 
  • Anonym

Hade någon beordrat min blivande fru att springa naken på stan så hade jag fantamig sagt Pilutta dig till denne.

Jävla ungar.

• Man 78
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-13 20:00:19 följande:
    Äntligen någon som förstår mig Och är det inte så att vi alla kvinnor vill bli "sedda" egentligen.
    Var en del gnäll k tråden men det är ju faktisk upp till var och en vad som är sexigt och inte. Kör hårt tjejen. 
  • Anonym (Groovy)

En gång åt jag en Igloo i bar överkropp, inne på en Shellmack..

• Anonym
    Anonym (Groovy) skrev 2022-09-13 22:54:17 följande:

En gång åt jag en Igloo i bar överkropp, inne på en Shellmack..

De smakar så mycket bättre än de där Igloo som har ylletröja.
  • Kristina1958
    Man 78 skrev 2022-09-13 22:46:01 följande:
    Kul. Alltid roligt med folk som vågar släppa loss. 

Lever bara en gång.

• Anonym (Dalkarlen)

Det häftigaste var när jag knullade en kvinna i ett skyddsrum i kulverten på ett sjukhus. Det blev extra laddat då det passerade folk utanför dörren endast två meter ifrån oss. Snacka om att bli triggad av det! När vi gick mot hissen så droppade det sperma u henne ner på golvet, vi skrattade åt det och skildes åt ;)

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?