• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Äldre man)

Detta bör väl räknas som offentligt för det fanns ju chans att bli sedd:

En tjej som jag träffat i föreningssammanhang föreslog att vi skulle åka upp till fjällen tillsammans. På nattåget upp knullade vi i sovvagnens korridor. Väl uppe i fjällen knullade vi sen på en soffa i dagrummet på en fjällstation. Minuterna efter att vi var klara så kom andra boende in ...

Har dessutom haft sex med olika tjejer på ängar eller på stranden vid sjöar i skogen.

I detta fall blev jag sedd av andra: Jag har haft "offentlig" sex med prostituerade på soffor i loungen på bordeller i Tyskland.  

• Anonym (Härligt)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-05-14 10:01:31 följande:

I veckan hade jag en lunchdate. Ut i spenaten till ett nyrenoverat hotell/restaurang, där det finns många toaletter bredvid varandra så man inte riskerar att bli störd av nödiga.

Jag gick in först och smet in på handikapptoan. Messade honom att komma efter.
    Lite fnitter, sen kyssar, sen drog jag upp min klänning till midjan och lutade mig över handfatet. Avslöjade mina svarta öppna strumpor. Han blev galen och gick ner på knä bakom mig för att slicka och retas. Då hörde vi ljud utanför och han blev lite nervös, så jag vände mig, satt på huk och sög honom tills han var stenhård och jag inte kunde vänta längre.

Han tog mig hårt bakifrån mot handfatet och kom, och sen slickade han mig ren och jag kom. Hoppas ingen lyssnade utanför precis då för då måste de fattat vad som pågick. Men vi hade bestämt från början att vi bara skulle gå ut båda två tillsammans helt skamlöst.

Efteråt fixade vi till oss på två minuter och gick raka vägen ut och åt buffé, men jag var så dimmig av orgasmen och värmen nedtill så jag knappt hittade till salladsbaren. Och han var så skakig så han höll på att tappa sin tallrik, haha!

Härligt o läsa sånt här. Kul äventyr du o fler verkar ha. 

Samtidigt blir man lite ledsen att man inte kommer få uppleva sånt själv. Men kul för er! 
  • Puccini
    Pussan skrev 2023-05-14 09:11:22 följande:

Äntligen är värmen tillbaka och man kan vara lite lättklädd. Var ute på en galleria igår och provade lite kläder. Såg i spegeln när jag gick in i provhytten en man som nog spanade in min rumpa, så jag drog inte för helt.
    När jag hade fått av mig top och kjol stod jag och låtsades mecka lite med blixtlåset i klänningen jag skulle prova och såg att han stod där och låtsades vara intresserad av någon klänning...
    När jag så småningom var klar gick jag ut och låtsades inte se honom förrän jag var ända framme sidan om, då vände jag mig snabbt mot honom och frågade om han gillade det han sett. Då blev han lite förlägen men jag sa snabbt att ¨det hoppas jag¨ och la handen på hans kuk
    Han backade ur. Tyvärr, jag hade gärna knullat i p-garaget. Men ibland händer det och det kommer många fler dagar

Fasen att man inte stöter på Q som dig...😉
  • Anonym (Hmm)
    Puccini skrev 2023-05-14 20:06:47 följande:
    Fasen att man inte stöter på Q som dig...😉
    ....och du gick på denna alltså?
  • Anonym (Trumpetat med rumpen)

Dragit ned byxorna och trumpetat med rumpen bland glassätande människor i en park.

• Anonym (Trumpetat med rumpen)

Pffff ppppffffff.  Ffffffffffsssssssss pruuuyyp

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Trumpetat med rumpen) skrev 2023-05-14 22:01:13 följande:

Pffff ppppffffff.  Ffffffffffsssssssss pruuuyyp

Ok, så vi har en tio-åring i tråden. Bidrar enormt kan tyckas.
  • Frun1991

Har busat en hel del under åren men några saker jag har gjort är:

Knullat längst bak i nattbussen.

Knullat på en nakenstrand massvis med gånger både i Sverige och utomlands och både med publik och utan.

Ett omedvetet "agerande" visserligen men jag hade för några år sedan köpt en ny vit bikiniöverdel med matchande underdel som visade sig bli mer eller mindre "see-through" när den blev blöt vilket jag upptäckte när vi var hos min mans far en sommar och slappnade av i hans jacuzzi, det som kryddade till hela situation var att min man hade blivit sen dit pga jobb så det var bara jag och hans far i jacuzzin när jag insåg det när jag passerade en spegel när jag var in och fyllde på vinglasen.

Blivit knullad på en bänk på en rastplats en sen sommarkväll/natt med ett antal lastbilar parkerade på rastplatsen varav om jag minns rätt minst 2 lastbilschaffisar som tittade från deras hytter.

Knullat utomhus på en massa olika ställen ex. parker, gränder, skogsdungar osv osv.

Gått runt på stan med en stickad top med stora maskor utan bh....ja mina bröstvårtor tittade fram titt som tätt.

Och mycket mycket mer men det här är några smakprov. :)

• Sagofé
    Frun1991 skrev 2023-05-17 09:38:34 följande:

Har busat en hel del under åren men några saker jag har gjort är:

Knullat längst bak i nattbussen.

Knullat på en nakenstrand massvis med gånger både i Sverige och utomlands och både med publik och utan.

Ett omedvetet "agerande" visserligen men jag hade för några år sedan köpt en ny vit bikiniöverdel med matchande underdel som visade sig bli mer eller mindre "see-through" när den blev blöt vilket jag upptäckte när vi var hos min mans far en sommar och slappnade av i hans jacuzzi, det som kryddade till hela situation var att min man hade blivit sen dit pga jobb så det var bara jag och hans far i jacuzzin när jag insåg det när jag passerade en spegel när jag var in och fyllde på vinglasen.

Blivit knullad på en bänk på en rastplats en sen sommarkväll/natt med ett antal lastbilar parkerade på rastplatsen varav om jag minns rätt minst 2 lastbilschaffisar som tittade från deras hytter.

Knullat utomhus på en massa olika ställen ex. parker, gränder, skogsdungar osv osv.

Gått runt på stan med en stickad top med stora maskor utan bh....ja mina bröstvårtor tittade fram titt som tätt.

Och mycket mycket mer men det här är några smakprov. :)

Härligt - du bubblar av skön busighet! Solig 
  • Frun1991
    Sagofé skrev 2023-05-17 09:41:02 följande:
    Härligt - du bubblar av skön busighet! Solig 
    Man lever bara en gång ;)
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?