Inlägg från: Anonym (Härligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härligt)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-05-14 10:01:31 följande:

I veckan hade jag en lunchdate. Ut i spenaten till ett nyrenoverat hotell/restaurang, där det finns många toaletter bredvid varandra så man inte riskerar att bli störd av nödiga.

Jag gick in först och smet in på handikapptoan. Messade honom att komma efter.
    Lite fnitter, sen kyssar, sen drog jag upp min klänning till midjan och lutade mig över handfatet. Avslöjade mina svarta öppna strumpor. Han blev galen och gick ner på knä bakom mig för att slicka och retas. Då hörde vi ljud utanför och han blev lite nervös, så jag vände mig, satt på huk och sög honom tills han var stenhård och jag inte kunde vänta längre.

Han tog mig hårt bakifrån mot handfatet och kom, och sen slickade han mig ren och jag kom. Hoppas ingen lyssnade utanför precis då för då måste de fattat vad som pågick. Men vi hade bestämt från början att vi bara skulle gå ut båda två tillsammans helt skamlöst.

Efteråt fixade vi till oss på två minuter och gick raka vägen ut och åt buffé, men jag var så dimmig av orgasmen och värmen nedtill så jag knappt hittade till salladsbaren. Och han var så skakig så han höll på att tappa sin tallrik, haha!

Härligt o läsa sånt här. Kul äventyr du o fler verkar ha. 

Samtidigt blir man lite ledsen att man inte kommer få uppleva sånt själv. Men kul för er! 
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?