Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-17 14:45:00 följande:
Ja, är du man eller kvinna?
Och var den skyldige man eller kvinna?
Ålder på den skyldige?
Hände för vääääldigt många år sen. Jag man var då drygt 20 år, hon nåt år yngre. Vi var kollegor, inte nära men jobbade tillsammans.
Vi hade flörtat ett tag på jobbet. Hon var uppenbart kåt, jag också.
I början av julfesten innan fördrink i en soffhörna "råkade" hon se till att hamna i mitt knä, sa att hon frös om fötterna på de kalla golvet så hon ville värna fötterna och sparkade av dig sina knallröda högklackade pumps som hon berättat innan att hon skulle ha den kvällen och stack in sina nylonklädda fötter under mina lår när hon satt i knät på mig i kort tight grå klänning.
Efter vi ätit julbord klev de flesta gästerna upp och rörde sig runt i lokalen. Jag satt kvar och åt efterrätt. Hon satte sig vid samma bord till vänster i vinkel till mig, nära men nog inte uppenbart nära ändå. Vi pratade, kåt stämning som båda var väl medveten om men ändå höll vi masken. Etter en stund kände jag en fot sträckas fram under bordet och landa i mitt knä. Jag fingrar på hennes vrist. Klacken på pumpsen tryckte hon bestämt in i min pung väl medveten om min reaktion som självklart blev rätt uppenbar, jag blev stenhård så klart.
Jag går igång riktigt mycket på sexiga outfits och det hade hon förstått och utnyttjade. Val av hennes outfit den kvällen var mycket medvetet vald. Hon hade snackat om val av kläder den här kvällen på jobbet innan festen.
Hon masserade mig med sin fot i pumpsen ett tag, blev riktigt hett och laddat. Efter ett tag tar hon ner foten, glider ur pumpsen och sträcker fram foten iklädd svart nylon i mitt knä. Hon masserar med foten och markerar tydligt att hon vill innanför byxorna. Jag är passiva mottagare och det enda jag gör är att öppna byxorna så hon kommer in. Hon masserar flitigt samtidigt som jag sätter mig så nära bordskanten jag kan för att det inte ska synas.
Det sitter inga andra vid vårt bord men det rör sig människor runt om oss hela tiden, ibland även ganska nära.
Efter en liten stund har jag öppnat byxorna och hon har lirkat in din nylonklädda fot innanför kallingarna och masserar mig noggrant. Jag är kåt så jag är skakis och hon njuter i fulla drag av att se min reaktion och att ha makten över mig...
Jag tror ingen annan i lokalen märkte nåt, fast vet inte, jag var ju rätt omtumlad...
Sen stack vi hem till henne...
Har fler händelser med mig och den tjejen som jag aldrig glömmer...