Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Hade någon beordrat min blivande fru att springa naken på stan så hade jag fantamig sagt Pilutta dig till denne.
Jävla ungar.
Jävla unge
Hade någon beordrat min blivande fru att springa naken på stan så hade jag fantamig sagt Pilutta dig till denne.
Jävla ungar.
Jag kan göra en liten topplista;
1 knullat i baksätet på en öppen bil som körde runt i stan. Grym upplevelse och en fantasi jag hade haft i många år när jag fick göra det! Kan nog aldrig överträffas
2 Blivit knullad liggande på rygg på ett balkongbord på en fest när vi var ute för en rökare, en okänd kille och jag. I all hemlighet, trodde jag. Tills vi såg alla ansikten i fönstret... Har aldrig fått veta om han var där själv eller om han hade en fru/sambo/flickvän med sig. Han försvann ganska fort från festen och jag tyckte inte att det var läge att göra förfrågningar om honom där och då.
3 Sugit av min Lover i ett flygplan. Inte på toaletten alltså. Nattflygning, dämpad belysning, och vi var bara vi två på tre säten. Låtsades halvligga med huvudet i hans knä (han satt vid fönstret, jag vid gången), delvis gömd under en jacka, och runkade honom tills han sprutade i munnen. Då var det till att svälja fort! men det har jag inga problem med.
Min man har knullat mig på många offentliga platser:
Högst upp i tornet i Stadshuset
Längst bak i buss
Tunnelbana
Mot en husfasad i Gamla stan
På dansgolv
På motorhuv
sexigast var nog i vattnet på en full badstrand
Äntligen är värmen tillbaka och man kan vara lite lättklädd. Var ute på en galleria igår och provade lite kläder. Såg i spegeln när jag gick in i provhytten en man som nog spanade in min rumpa, så jag drog inte för helt.
När jag hade fått av mig top och kjol stod jag och låtsades mecka lite med blixtlåset i klänningen jag skulle prova och såg att han stod där och låtsades vara intresserad av någon klänning...
När jag så småningom var klar gick jag ut och låtsades inte se honom förrän jag var ända framme sidan om, då vände jag mig snabbt mot honom och frågade om han gillade det han sett. Då blev han lite förlägen men jag sa snabbt att ¨det hoppas jag¨ och la handen på hans kuk
Han backade ur. Tyvärr, jag hade gärna knullat i p-garaget. Men ibland händer det och det kommer många fler dagar