Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
Jag tycker att det som TS beskrev är sexigt. Speciellt att hon själv gick igång på att killarna kollade
Jag tycker att det som TS beskrev är sexigt. Speciellt att hon själv gick igång på att killarna kollade
sexigaste (och mest omdömeslösa och idiotiska) Jag gjort offentligt, förfört och blivit knullad av två kollegor på firmafest inför andra. var jättekåt och njöt när jag gjorde det med efteråt fick det självklart kraftfulla konsekvenser. Självklart fullständigt idiotiskt och omdömeslöst beteende. Samtidigt kan jag tänka tillbaka på det och bli jättekåt.
Om någon går in och tycker åt andra utan att detta efterfrågats, och detta sker upprepade gånger, så riskerar man att vara en:
A: Hobbypolis
B: Åsiktskontrollant
C: Självutnämnd tråd-moderator
D: Bully i största allmänhet
E: En tragisk tråkmåns
F: All of the above
Har haft vit bikini, som jag själv inte märkte blev genomskinlig förrän någon påtalade det. Då hade jag struttat omkring och känt mig snygg en stund för att folk tittade.
Utöver det har det vart dåligt med blottande.
Det sexigaste jag gjort var på en möhippa för en vän.
Den blivande bruden skulle hoppa ur en van vi lånat och springa ett varv runt den, helt naken, mitt på ett torg i en mindre ort i Sverige.
Hon sa att en av oss andra tre var tvungen att hänga på.
Så det blev jag och hon som sprang en runda runt bilen.
Cirka 15 personer såg det hela.
Det här är ju inte jag gjort då, jag kunde ju mest bara njuta men jag har fått ett fotjob under bordet på en julfest/ personalfest av en arbetskamrat. Med en massa folk runt i kring...
Nån som vill veta mer...
Jag kan göra en liten topplista;
1 knullat i baksätet på en öppen bil som körde runt i stan. Grym upplevelse och en fantasi jag hade haft i många år när jag fick göra det! Kan nog aldrig överträffas
2 Blivit knullad liggande på rygg på ett balkongbord på en fest när vi var ute för en rökare, en okänd kille och jag. I all hemlighet, trodde jag. Tills vi såg alla ansikten i fönstret... Har aldrig fått veta om han var där själv eller om han hade en fru/sambo/flickvän med sig. Han försvann ganska fort från festen och jag tyckte inte att det var läge att göra förfrågningar om honom där och då.
3 Sugit av min Lover i ett flygplan. Inte på toaletten alltså. Nattflygning, dämpad belysning, och vi var bara vi två på tre säten. Låtsades halvligga med huvudet i hans knä (han satt vid fönstret, jag vid gången), delvis gömd under en jacka, och runkade honom tills han sprutade i munnen. Då var det till att svälja fort! men det har jag inga problem med.