• Anonym (Maria77)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

• Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Miss Demeanor)

Puff- ingen annan som har något att berätta? Cool

• Anonym (Malin)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-20 17:38:20 följande:

Puff- ingen annan som har något att berätta? Cool

Efter alla dessa hisnande äventyr och fantasifulla sexnoveller med varierande BDSM-inslag  är det nog ingen som vågar ställa upp med en äkta och sann berättelse.
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Malin) skrev 2023-08-20 18:53:48 följande:
    Efter alla dessa hisnande äventyr och fantasifulla sexnoveller med varierande BDSM-inslag  är det nog ingen som vågar ställa upp med en äkta och sann berättelse.
    Det är väl synd att du inte tror att det finns män och kvinnor som roar sig och har sexäventyr? Det blir ens egen förlust när man inte vågar men flera saker som hände hade vi inte alls räknat med när detta började. Man upptäcker att det inte är lätt att hitta platser ute som är tillräckligt ostörda, med de begränsningar i tid som man har.

Värst var utegymmet vid bygget. Min partner hade ångest över kamerorna på byggbodarna i en vecka efter och trodde att filmen skulle hamna på nätet eller TV-nyheterna, allraminst.

Datum för datum är detta hur min sommar har sett ut, och jag har aldrig haft så intressant sex i mitt liv så det kommer nog att fortsätta.
  • MrBundy

Var ute och käkade med min sambo för ett tag sedan. Med små barn hemma får man passa på när man har barnvakt. Påväg hem från restaurangen gick vi genom en park mitt i stan. Hon hade en genomskinlig blus med bh under. Frågade om hon inte kunde ta av sig bh:n, vilket hon inte hade något emot. Det var rätt så lugnt, mötte en och annan men såg ingen i själva parken. Tog min sambo lite åt sidan och vi börja hångla vid ett träd. Hon hade en rätt kort kjol på sig och kände med handen innanför hennes trosor. Hon är lite exhibitionistisk så jag visste att hon gillat när de vi mötte sett att hon inte hade någon bh, vilket tydligt visade sig när jag smekte henne innanför trosorna. Efter en stund vände hon sig om och drog upp kjolen, tog henne bakifrån mot trädet. Tyvärr kom två killar på elsparkar så vi fick sluta. Vi fortsatte gå genom parken mot busshållplatsen för att åka hem. Vi stannade dock vid en bänk där jag tog bilder, först rätt oskyldiga där man bara kunde skymta bröstvårtorna genom blusen. På de sista bilderna sitter hon med uppdragen kjol, trosorna nere vid fötterna och smeker sig själv? Nej, jag kommer inte posta några bilder Cool

• Anonym (Maria77)

Ett tag sedan jag startade tråden och jag har faktiskt något mer att berätta! En av killarna som var med på innebandytimmarna på jobbet lirade också med ett kompisgäng på kvällstid och undrade om jag också kunde komma dit och döma. "Du får gärna ha samma outfit" på dig tyckte han...

Riktigt så modig var jag inte, då vet var bara han jag kände och resten främlingar för mig men när jag varit med ett par tre gånger och lärt känna de som var med (totalt åtta killar) så blev jag modigare även där och jag tog av mig träningsoverallsbyxorna och pike-tröjan som jag haft på mig, till visst jubel och busvisslingar av killarna och dömde.

Sista gången i slutet av maj så tog jag det ett steg till... Skäms

Precis när jag blåst igång deras timme, drog jag ned spetstrosorna och steg ur de också och dömde utan underdel... Det var en snubbe som jag märkte sprang mer och kollade på mig än själva spelet...

Min kollega har i smyg skvallrat för mig att grabbarna har snackat om det under hela sommaren... Får se hur det blir under hösten men enligt kollegan hoppas de kunna boka en ny halltid att spela på.

• Man 78
    Anonym (Maria77) skrev 2023-09-06 09:56:58 följande:

Ett tag sedan jag startade tråden och jag har faktiskt något mer att berätta! En av killarna som var med på innebandytimmarna på jobbet lirade också med ett kompisgäng på kvällstid och undrade om jag också kunde komma dit och döma. "Du får gärna ha samma outfit" på dig tyckte han...

Riktigt så modig var jag inte, då vet var bara han jag kände och resten främlingar för mig men när jag varit med ett par tre gånger och lärt känna de som var med (totalt åtta killar) så blev jag modigare även där och jag tog av mig träningsoverallsbyxorna och pike-tröjan som jag haft på mig, till visst jubel och busvisslingar av killarna och dömde.

Precis när jag blåst igång deras timme, drog jag ned spetstrosorna och steg ur de också och dömde utan underdel... Det var en snubbe som jag märkte sprang mer och kollade på mig än själva spelet...

Min kollega har i smyg skvallrat för mig att grabbarna har snackat om det under hela sommaren... Får se hur det blir under hösten men enligt kollegan hoppas de kunna boka en ny halltid att spela på.

Det här inlägget väcker mängder med funderingar måste jag säga men nöjer mig med att fråga om du blir upphetsad av att visa dig naken eller vad som är drivkraften? 
  • Anonym (Malin)

Jahadu.

Vi säger att det var en kvinnlig match och den manlige domaren plötsligt drar av sig byxor och kalsonger. Hur hade det gått tror du? Hade tjejerna haft svårt att hålla ögonen ifrån den fritt dinglande snoppen och busvisslat glatt?

Tror inte det.

Din historia bygger på den tröttsamma, och sexistiska gamla myten att män alltid är sexuellt intresserade.

• Anonym (53 åring)

Vill man tro på det du berättar står det naturligtvis var och en fritt.

Jag tvivlar starkt på att detta är sanningsenligt!
    Men du hade kanske trevligt när du hittade på det iallafall.
  • Anonym (Skogen)

Hehe hade sex med exet i skogen o så kom det en polishelikopter o hovrade över oss. Sen åkte den iväg o vi fortsatte med sexet. efter ett tag kommer två poliser med hundar i skogen, gissa om vi nästan dog. 

mem de sprang vidare o frågade om vi sett en ung pojke som de letade efter

puh vilket äventyr 

• Anonym (Bussresenären)

När jag åkte buss ljudade jag med rumpan i sätet samtligt som jag klämde mina bröst

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?