Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-20 17:38:20 följande:

Puff- ingen annan som har något att berätta? Cool

Efter alla dessa hisnande äventyr och fantasifulla sexnoveller med varierande BDSM-inslag  är det nog ingen som vågar ställa upp med en äkta och sann berättelse.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Maria77) skrev 2023-09-06 09:56:58 följande:

Ett tag sedan jag startade tråden och jag har faktiskt något mer att berätta! En av killarna som var med på innebandytimmarna på jobbet lirade också med ett kompisgäng på kvällstid och undrade om jag också kunde komma dit och döma. "Du får gärna ha samma outfit" på dig tyckte han...

Riktigt så modig var jag inte, då vet var bara han jag kände och resten främlingar för mig men när jag varit med ett par tre gånger och lärt känna de som var med (totalt åtta killar) så blev jag modigare även där och jag tog av mig träningsoverallsbyxorna och pike-tröjan som jag haft på mig, till visst jubel och busvisslingar av killarna och dömde.

Sista gången i slutet av maj så tog jag det ett steg till... Skäms

Precis när jag blåst igång deras timme, drog jag ned spetstrosorna och steg ur de också och dömde utan underdel... Det var en snubbe som jag märkte sprang mer och kollade på mig än själva spelet...

Min kollega har i smyg skvallrat för mig att grabbarna har snackat om det under hela sommaren... Får se hur det blir under hösten men enligt kollegan hoppas de kunna boka en ny halltid att spela på.

Jahadu.

Vi säger att det var en kvinnlig match och den manlige domaren plötsligt drar av sig byxor och kalsonger. Hur hade det gått tror du? Hade tjejerna haft svårt att hålla ögonen ifrån den fritt dinglande snoppen och busvisslat glatt?

Tror inte det.

Din historia bygger på den tröttsamma, och sexistiska gamla myten att män alltid är sexuellt intresserade.

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?